Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
[*P] jail_raptureX
Název mapy: jail_raptureX
Mód: Jailbreak
Author: DatnessX
Vlastní Obloha: "rapture"
Popis Mapy: Možná jste se už dozvěděli, že jsem fanouškem Bioshocku a ta hra mě prostě fascinuje Takže jsem to nemohl vydržet a musel jsem se pustit do Jailbreaku, který si zakládá na motivy podvodního města Rapture. Textury atd. jsem nechal původní kvůli velikosti souborů.
Link ke stažení: http://ulozto.cz/xsjTctEG/jail-rapturex-v2-zip
Screeny:
Mód: Jailbreak
Author: DatnessX
Vlastní Obloha: "rapture"
Popis Mapy: Možná jste se už dozvěděli, že jsem fanouškem Bioshocku a ta hra mě prostě fascinuje Takže jsem to nemohl vydržet a musel jsem se pustit do Jailbreaku, který si zakládá na motivy podvodního města Rapture. Textury atd. jsem nechal původní kvůli velikosti souborů.
Link ke stažení: http://ulozto.cz/xsjTctEG/jail-rapturex-v2-zip
Screeny:
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
[*P] jail_raptureX
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [Beta] jail_raptureX
To je úplně super a hlavně originální nápad na JB mapu. Strašně se mi líbí.
Pár postřehů:
- Ty východy z cel se mi zdají moc úzké
- Tam kde máš dveře na tlačítko lze otevřít ty dveře tlačítkem co je na druhé straně (to je jen detail a ničemu to asi nevadí)
- Na té mapě jsou místa kde mám klidně i přes 2000 wpoly, takže na serveru by asi nebyla hratelná na plné FPS při více hráčích
- Občas jsou některé brushe špatně umištěné a vypadá to divně viz screen
- Asi díky použití carve jsou místa kde brushe do sebe nepasují viz opět screen
- Kdyby to mělo originální textury z Bioshocku
Pár postřehů:
- Ty východy z cel se mi zdají moc úzké
- Tam kde máš dveře na tlačítko lze otevřít ty dveře tlačítkem co je na druhé straně (to je jen detail a ničemu to asi nevadí)
- Na té mapě jsou místa kde mám klidně i přes 2000 wpoly, takže na serveru by asi nebyla hratelná na plné FPS při více hráčích
- Občas jsou některé brushe špatně umištěné a vypadá to divně viz screen
- Asi díky použití carve jsou místa kde brushe do sebe nepasují viz opět screen
- Kdyby to mělo originální textury z Bioshocku
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [Beta] jail_raptureX
Takže, k začiatku by som ti chcel povedať že mapa je v celku pekná, no tie textúry sa mi tam moc nehodia
+
Veľmi pekný sky box + v spojení s tými presklennými stenami to vyzerá fantasticky
Výborný nápad s touto šachtou OBR
-
Už fakt neviem kde to presne bolo, ale vyzerá to že si onulloval face nad dverami OBR
Na atrakcii kameň, papier, nožnice, si mohol použiť inakšie textúry než decaly K, P a N, ale nevadí, len problém je v tom, že keď dá hráč dve, nebodaj tri naraz tak sa to tam prekrýva. Riešenie by bolo pomocou nejakých trigger_changetarget.
Celkovo máš na mape trošičku hrubšie rebríky ako by podla mňa bolo vhodné OBR
Tak, ďalší problém a to dosť veľký vidím pri Wipeoute. Za prvé, na niektorých stĺpikoch ti asi trošku ušli textúry - OBR, ale to nie je až taký problém ako to že si nepoužil trigger_relay tým pádom keď spustíš wipeout, alebo len zdvihneš stĺpiky tak ďalšie kolo sa ti bude wipeout stále točiť respektíve stĺpiky budú stále hore.
Ďalej už mám len takú puntičkársku výhradu OBR OBR Jedna lampa zarovnaná vertikálne, druhá horizontálne.
K tomu "rádiu" by som pridal trošku hlasitosti, lebo keď hráč zájde trošku ďalej, tak už nie je hudbu počuť.
Okno v zbrojke skoro ani nie je vidieť (že tam je sklo) trošku by som ubral priesvitnosti (to je fakt už k dokonalosti )
+
Veľmi pekný sky box + v spojení s tými presklennými stenami to vyzerá fantasticky
Výborný nápad s touto šachtou OBR
-
Už fakt neviem kde to presne bolo, ale vyzerá to že si onulloval face nad dverami OBR
Na atrakcii kameň, papier, nožnice, si mohol použiť inakšie textúry než decaly K, P a N, ale nevadí, len problém je v tom, že keď dá hráč dve, nebodaj tri naraz tak sa to tam prekrýva. Riešenie by bolo pomocou nejakých trigger_changetarget.
Celkovo máš na mape trošičku hrubšie rebríky ako by podla mňa bolo vhodné OBR
Tak, ďalší problém a to dosť veľký vidím pri Wipeoute. Za prvé, na niektorých stĺpikoch ti asi trošku ušli textúry - OBR, ale to nie je až taký problém ako to že si nepoužil trigger_relay tým pádom keď spustíš wipeout, alebo len zdvihneš stĺpiky tak ďalšie kolo sa ti bude wipeout stále točiť respektíve stĺpiky budú stále hore.
Ďalej už mám len takú puntičkársku výhradu OBR OBR Jedna lampa zarovnaná vertikálne, druhá horizontálne.
K tomu "rádiu" by som pridal trošku hlasitosti, lebo keď hráč zájde trošku ďalej, tak už nie je hudbu počuť.
Okno v zbrojke skoro ani nie je vidieť (že tam je sklo) trošku by som ubral priesvitnosti (to je fakt už k dokonalosti )
WARNING!!!
[email protected]
[email protected]
-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [Beta] jail_raptureX
Díky za postřehy, většinu věcí, co jste tu uvedli, jsem si opravdu nevšiml Opravím to. A ten trigger relay, jak funguje a jak ho nastavit?
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [Beta] jail_raptureX
Osobne som nemal zapnuté r_speeds ale nijaké lagy som nepostrehol.
Ináč, ako som pozeral minule tak väčšina JB máp má vysoké wpoly (niektoré aj epoly). Na mapách sa v pohode hraje
Ináč, ako som pozeral minule tak väčšina JB máp má vysoké wpoly (niektoré aj epoly). Na mapách sa v pohode hraje
WARNING!!!
[email protected]
[email protected]
-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [Beta] jail_raptureX
Tak jsem opravil všechno, co jste jmenovali. Trochu jsem si pohrál i s kompilací tak by to mělo lépe běžet. Link na stažení v2.
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [Beta] jail_raptureX
Mapa je pekná. Je dobre premakaná výzorovo aj to aké (kde) si použil textury. Jedná vec čo mi vadí. tak si myslím, že je tam celkom málo atrakcií, ale je tam zas iných *prostriedkov * nato, aby Simon nejako vytvoril a vymyslel novú hru alebo úlohy pre T-čka.
Veľmi chválim premyslenie textur, zhotovenie mapy a najviac to, ako si vytvoril skybox a presklenne sklo (oblukové).
Veľmi chválim premyslenie textur, zhotovenie mapy a najviac to, ako si vytvoril skybox a presklenne sklo (oblukové).
!_kempa_! lukick *KOHI*
- lukick
- Mistr
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2013, 15:24
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků