Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Prijatý] JailBreak 4 / Spawe

Příspěvekod SpaweNick » 21 kvě 2017, 16:54

Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na server JailBreak 4

Nick ve hře: Spawe

Nick na fórum: SpaweNick

Profil na fórum: spawenick-u2429.html

Věk: 21 let

Steam nick: _spoony_great_

Steam ID: STEAM_0:1:50741202

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=9460

Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Ne

Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se David a momentálně pracuji jako webdesigner a grafik v jedné úspěšné firmě. Jelikož je moje práce spíše sedavá, tak si rád zajdu prohejbat celé tělo do posilovny a když už je to počasí venku k světu, tak si zajdu na brusle nebo na kolo. Mám rád celkový pohyb, ale i počítačové hry, takže si i rád zahraju. Mezi moje nejoblíbenější hry patří CS 1.6 Je to možná tím, že jsem na tom také vyrůstal. Nepohrdnu ani výborným filmem jakéhokoliv druhu a nebo pořádným seriálem.

Proč by jsem se chtěl stát na GS adminem?: Už jsem se tu 9. dubna 2017 rozepsal, že proč by jsem si přál být adminem. Každopádně jsem trošku měl problém s neaktivitou v PP. Od té doby jsem tedy prohřešky ostatních hráčů nahlašoval a pochopil jsem, že nahlašování nepřizpůsobivých hráčů může napomoct lepšímu chodu serveru. Taky vím, že se každý den najde plno hráčů co pravidla neumí a zbytečně tak v nepřítomnosti admina dávají FK, nesmyslné příkazy a kazí hru ostatním hráčům. Mám snahu nahlašovat hráče, kteří pravidla neznají a dělat tak pořádek na serveru JailBreaku.

Děkuji za Váš strávený čas u mého příspěvku. Budu se těšit na Vaše reakce.

S pozdravem

Váš dlouhodobý hráč Spawe
SpaweNick
Zkušený
Zkušený

[Prijatý] JailBreak 4 / Spawe

od Rumcajz » 21 kvě 2017, 16:54

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: JailBreak 4 / Spawe

Příspěvekod Habs » 21 kvě 2017, 17:51 VIP

Každopádně jsem trošku měl problém s neaktivitou v PP