• Stránka 1 z 1
[Z] JailBreak / dr.Liker
Nick v hre : dr.Liker
Nick na fóre : Likerko
Profil na fóre : Likerko
Vek : 16
Steam nick : dr.Liker
Steam ID : STEAM_0:1:196780663
Hlstats : dr.Liker
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): V minulosti určite nejaké za FK ale teraz poslednú dobu nie.
Niečo o sebe : Volám sa Lukáš, mám 16 rokov a pochádzam z východného Slovenska. Momentálne študujem 2. rok na odbornej škole v odbore programátor. Vo voľnom čase trávim čas s kamarátmi a poslednú dobu ma začali baviť hry, konkrétne CS 1.6. Medzi moje koníčky patrí jazdenie na motorke.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Pretože stále sa nájdu na servery nejaký hráči, ktorý neovládajú pravidla a robia bordel na servery. A taký hráči majú byť trestaný.
Nick na fóre : Likerko
Profil na fóre : Likerko
Vek : 16
Steam nick : dr.Liker
Steam ID : STEAM_0:1:196780663
Hlstats : dr.Liker
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): V minulosti určite nejaké za FK ale teraz poslednú dobu nie.
Niečo o sebe : Volám sa Lukáš, mám 16 rokov a pochádzam z východného Slovenska. Momentálne študujem 2. rok na odbornej škole v odbore programátor. Vo voľnom čase trávim čas s kamarátmi a poslednú dobu ma začali baviť hry, konkrétne CS 1.6. Medzi moje koníčky patrí jazdenie na motorke.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Pretože stále sa nájdu na servery nejaký hráči, ktorý neovládajú pravidla a robia bordel na servery. A taký hráči majú byť trestaný.
EVIP- JailBreak 1
EVIP- Dust 2 Only
EVIP- Zombie Blood 1
EVIP- Deathrun
EVIP- BaseBuilder New
EVIP- Furien 1
VIP- Website
EVIP- Dust 2 Only
EVIP- Zombie Blood 1
EVIP- Deathrun
EVIP- BaseBuilder New
EVIP- Furien 1
VIP- Website
-
Likerko - Zkušený
[Z] JailBreak / dr.Liker
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: JailBreak / dr.Liker
Nahlásil jsi 3 hráče, z toho byli zabanovaní 2. To bohužel není dostatečný počet na to, abychom pokročili dál. Nahlas aspoň ještě dalších 13, kteří budou zabanování a pak uvidíme, co bude dál.