• Stránka 1 z 1
[Podmienka] Jailbreak / Gasin
Zdravím vespolek, rád bych si požádal o práva na JB servery.
Nick ve hře: Gasin
Nick na fóru: Gasin
Profil na fóru: gasin-u1526.html
Věk: 19, ale 1.4. mám narozeniny, takže můžete shánět dárečky
Steam nick: Gasin
Steam ID: STEAM_0:1:24030289
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=81100
Bany a prohřešky: Možná nějakých 7 let zpět, když jsem s JB začínal, jinak ne.
Něco o sobě: Jmenuji se David a pocházím z Českého Těšína. Momentálně však drtivou většinu času trávím v Praze, jelikož studuji prvním rokem práva na Univerzitě Karlově a absolvovat 4 hodinovou cestu domů a zpět je pro mě obrovský pain. Co se týče mých zájmů, věnuji se posledních pár let zejména fitness lifestylu, ale rád si zahraji jakýkoliv sport, zejména pak stolní tenis. Samozřejmě si i rád zajdu zapařit do klubu nebo s kamarády na vodní dýmku, kterou prostě miluji. Myslím si o sobě, že jsem člověk s nadhledem a také člověk, který nikdy nezkazí žádnou srandu.
Rád bych také uvedl něco o mé historii na GS. V dávné minulosti (cca 6 let zpět) jsem byl adminem na Werigově JB4, později i na JB3 a Knife 4. Dále jsem zde ještě měl ještě 2x práva výhradně na Knife serverech (naposledy tuším 3,5 let zpět).
Proč bych chtěl na GS adminovat?: Musím uznat, že po této dlouhé pauze od 1.6 mě ta hra opět neuvěřitelně pohltila a zejména JB mě opravdu velmi baví. Proto bych tedy chtěl, aby tento zájem nepřišel nazmar a využil jsem ho k dobru hráčů, jelikož si myslím, že hlavním posláním admina je pomáhat hráčům a co nejvíce jim pobyt na serveru zpříjemňovat.
Děkuji za Váš čas věnovaný přečtení této žádosti.
Nick ve hře: Gasin
Nick na fóru: Gasin
Profil na fóru: gasin-u1526.html
Věk: 19, ale 1.4. mám narozeniny, takže můžete shánět dárečky

Steam nick: Gasin
Steam ID: STEAM_0:1:24030289
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=81100
Bany a prohřešky: Možná nějakých 7 let zpět, když jsem s JB začínal, jinak ne.