• Stránka 1 z 1
[Zamitnuto ]JailBreak / Jakub
Ahoj Rád bych si požádal o práva v sekci JailBreak
Nick ve hře: Jakub
Nick na fóru: KennyJB
Profil na fórum: kennyjb-u50430.html
Věk: 15 let
Nick na steamu: GS.cz # Jakub
Steam ID: STEAM_0:1:112154448
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=86235
Nějaké bany nebo prohřešky: Nějaký ten ban na svém kontu mám, bylo jich pár před půl rokem za dělání pitomostí, nedávný jsem dostal ban za TK. Na svém steam účtu mám ban ochrany VAC - za používání cheatů v cs:go. Na jiných portálech jsem v minulosti ani v přítomnosti trestán nebyl.
Něco o mě: Ahoj, jmenuji se Jakub a narodil jsem se 21.9. roku 2001. Studuji na SŠ s oborem programátor. Ve volném čase hraji fotbal,flórbal, chodím do fitka a v neposlední řadě si zahraji jailbreak. Sem tam mi nějaká ta nadávka tzv. "ty v*le" ulítne, za což se ve většině omlouvám.
Proč bych chtěl na GS adminovat: Na portálu gamesites.cz chci práva z důvodu abych se mohl zůčastnit banování dětí co porušují pravidla až po cheatery. Na server se vždy snažím volat admina který je zrovna online/který má zrovna čas, málo kdy se však stane že příjde, poněvadž něco řeší nebo nemají čas.
Předem děkuji za strávený/věnovaný čas na přečtení mé žádosti.
S pozdravem Jakub!
Nick ve hře: Jakub
Nick na fóru: KennyJB
Profil na fórum: kennyjb-u50430.html
Věk: 15 let
Nick na steamu: GS.cz # Jakub
Steam ID: STEAM_0:1:112154448
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=86235
Nějaké bany nebo prohřešky: Nějaký ten ban na svém kontu mám, bylo jich pár před půl rokem za dělání pitomostí, nedávný jsem dostal ban za TK. Na svém steam účtu mám ban ochrany VAC - za používání cheatů v cs:go. Na jiných portálech jsem v minulosti ani v přítomnosti trestán nebyl.