• Stránka 1 z 1
[Prijatý]Jailbreak / PuNko
Ahojte, chcel by som požiadať o práva na Jailbreak servery.
Nick v hre : PuNko
Nick na fóre : PuNko69
Profil na fóre : punko69-u26004.html
Vek : 21
Steam nick : PuNko
Steam ID : STEAM_0:1:224584612
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=209974
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Tak pred resetom som ich zopár mal za CHEATING, bol som hlúpy a skúšal som cheaty a hral som s tým ani neviem prečo, už som toho ale asi "vyrástol" a nebaví ma to s tým vôbec, ináč za MFK či FK som pred resetom myslím nemal, nikdy som nedával naschvál FKs, v tomto BL mám jeden za MFK ktorý mi dal izmael omylom, hneď som dostal UB. Niekedy som už práva na GS mal a bol som aj zrušený za cheating, myslím že to bolo tak pred 3 či 2 rokmi.
Niečo o sebe : Ahojte, volám sa Ján, bývam v Žiline a študujem externe v Žilinskej Univerzite, popri tom aj pracujem vo firme jedného známeho, vo voľnom čase rád hrávam CS 1.6, sem tam zájdem do kina alebo len tak vonku s kamarátmi, a ešte sa rád vozím na aute
.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som dohliadať na to aby hráči na serveroch dodržovali pravidlá a hrali poctivo, chcel by som sa pripojiť do vášho admin teamu a pomáhať vám pri chode tohto portálu.
Ďakujem za prečítanie žiadosti.
Nick v hre : PuNko
Nick na fóre : PuNko69
Profil na fóre : punko69-u26004.html
Vek : 21
Steam nick : PuNko
Steam ID : STEAM_0:1:224584612
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=209974
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Tak pred resetom som ich zopár mal za CHEATING, bol som hlúpy a skúšal som cheaty a hral som s tým ani neviem prečo, už som toho ale asi "vyrástol" a nebaví ma to s tým vôbec, ináč za MFK či FK som pred resetom myslím nemal, nikdy som nedával naschvál FKs, v tomto BL mám jeden za MFK ktorý mi dal izmael omylom, hneď som dostal UB. Niekedy som už práva na GS mal a bol som aj zrušený za cheating, myslím že to bolo tak pred 3 či 2 rokmi.