Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]Jailbreak / Shizurake

Příspěvekod shizurake » 29 pro 2017, 12:44

Názov: Jailbreak / Shizurake
Dobrý deň, rád by som požiadal o admin práva na JailBreak serveroch :).

Nick v hre: Shizurake

Nick na fóre: shizurake

Profil na fóre: shizurake-u54966.html

Vek: 17

Nick na Steame: Shizurake

Steam ID: STEAM_0:1:172339802

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=7244

Bany alebo prehrešky (GS,iný portál) : Myslím si, že som ban nedostal ani raz, k hráčom sa správam slušne a s každým sa snažím vychádzať, aby nevznikali problémy.

Niečo o mne: Čau, volám sa Timotej a mám 17 rokov. Bývam v Holíči, to je mesto na západnom Slovensku pri hraniciach s Českou Republikou. Študujem za Gymnáziu v Skalici, kde som v treťom ročníku. Rád sledujem filmy a seriály (hlavne anime), počúvam hudbu (Nightcore atp.) a hrám hry. Okrem CS 1.6 hrávam aj LoLko, PUBG, GTA V a mnoho iných online hier. Výsledky v škole dosahujem priemerné, čiže nie som ani šprt, ale ani neprepadám :D .

Prečo by som chcel na Gamesites adminovať: Na GS by som chcel byť adminom preto, lebo ako správny hráč si viem zahrať aj v tú najskorejšiu alebo najneskorejšiu hodinu. V tých časoch tam sú väčšinou "deti" alebo ľudia čo nepoznajú pravidlá a robia si z toho srandu a rozdávajú Free Killy. Ja týchto ľudí zažívam stále a viem, že to nie je vôbec príjemné keď sú u CT nejaké 2 deti čo majú maximálne 10 rokov a hra nestojí za nič. Chcel by som na serveroch spraviť poriadok s takýmito ľudmi, + s tými, čo pravidlá porušujú a kazia hru ostatným.

Ďakujem Vám za čas, ktorý ste venovali tejto žiadosti a prajem Vám príjemný zvyšok dňa :)

S pozdravom
Shizurake
Nič neodkladaj na zvláštnu príležitosť. Každý deň žiješ zvláštnu príležitosť.
shizurake
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamietnuté]Jailbreak / Shizurake

od Rumcajz » 29 pro 2017, 12:44

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Jailbreak / Shizurake