• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Jailbreak / Shizurake
Názov: Jailbreak / Shizurake
Dobrý deň, rád by som požiadal o admin práva na JailBreak serveroch
.
Nick v hre: Shizurake
Nick na fóre: shizurake
Profil na fóre: shizurake-u54966.html
Vek: 17
Nick na Steame: Shizurake
Steam ID: STEAM_0:1:172339802
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=7244
Bany alebo prehrešky (GS,iný portál) : Myslím si, že som ban nedostal ani raz, k hráčom sa správam slušne a s každým sa snažím vychádzať, aby nevznikali problémy.
Niečo o mne: Čau, volám sa Timotej a mám 17 rokov. Bývam v Holíči, to je mesto na západnom Slovensku pri hraniciach s Českou Republikou. Študujem za Gymnáziu v Skalici, kde som v treťom ročníku. Rád sledujem filmy a seriály (hlavne anime), počúvam hudbu (Nightcore atp.) a hrám hry. Okrem CS 1.6 hrávam aj LoLko, PUBG, GTA V a mnoho iných online hier. Výsledky v škole dosahujem priemerné, čiže nie som ani šprt, ale ani neprepadám
.
Prečo by som chcel na Gamesites adminovať: Na GS by som chcel byť adminom preto, lebo ako správny hráč si viem zahrať aj v tú najskorejšiu alebo najneskorejšiu hodinu. V tých časoch tam sú väčšinou "deti" alebo ľudia čo nepoznajú pravidlá a robia si z toho srandu a rozdávajú Free Killy. Ja týchto ľudí zažívam stále a viem, že to nie je vôbec príjemné keď sú u CT nejaké 2 deti čo majú maximálne 10 rokov a hra nestojí za nič. Chcel by som na serveroch spraviť poriadok s takýmito ľudmi, + s tými, čo pravidlá porušujú a kazia hru ostatným.
Ďakujem Vám za čas, ktorý ste venovali tejto žiadosti a prajem Vám príjemný zvyšok dňa
S pozdravom
Shizurake
Dobrý deň, rád by som požiadal o admin práva na JailBreak serveroch

Nick v hre: Shizurake
Nick na fóre: shizurake
Profil na fóre: shizurake-u54966.html
Vek: 17
Nick na Steame: Shizurake
Steam ID: STEAM_0:1:172339802
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=7244