• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Jailbreak
Nick na serveru: HuryMagic
SID: STEAM_0:0:156330690
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 15 za 3 měsíce mi bude 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=1022
Bany, které jsem dostal:
Dostal jsem 1 ban za neschopnost, z které jsem se poučil.
Něco o mně:
Zdravím všechny, jmenuji se Pavel a přezdívají mi Hury. Je mi 15 let a bydlím v Krupce se svými rodiči a starším bratrem. Studuji na Střední škole obchodní akademie v Teplicích. Hraji fotbal, kde jsem se dostal už do české reprezentace a také se věnuji počítačovým hrám a nejvíce hraji CSGO Jailbreak. V budoucnu bych se rád živil profesionálním fotbalem za nějaký známý tým.
Proč právě já:
Na Jailbreaku trávím mnoho času a pravidla znám velmi dobře. Na serveru potkávám hráče, kteří porušují pravidla, tak bych rád udržoval na Jailbreaku pořádek a nemusel obvolávat různé adminy. Když odemě potřebuje někdo pomoct, rád mu/ji vysvětlím pravidla, které ještě nezná. Kdybych se stal adminem, snažil bych se o zlepšení JB serverů a pomáhaní ostatním.
Zkušenosti s CS:GO:
Na CSGO mám nahraných kolem 1600 hodin. Mým největším rankem byl SUPREME a aktuálně jsem LE. V posledním půlroce jsem hrál spíše jen Jailbeak ve kterým mám hodně zkušeností.
SID: STEAM_0:0:156330690
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 15 za 3 měsíce mi bude 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=1022
Bany, které jsem dostal:
Dostal jsem 1 ban za neschopnost, z které jsem se poučil.
Něco o mně:
Zdravím všechny, jmenuji se Pavel a přezdívají mi Hury. Je mi 15 let a bydlím v Krupce se svými rodiči a starším bratrem. Studuji na Střední škole obchodní akademie v Teplicích. Hraji fotbal, kde jsem se dostal už do české reprezentace a také se věnuji počítačovým hrám a nejvíce hraji CSGO Jailbreak. V budoucnu bych se rád živil profesionálním fotbalem za nějaký známý tým.
Proč právě já: