Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Jailbreaks/VaDy

Příspěvekod VaDy » 16 úno 2021, 16:55

Zdravím všechny, kteří čtou moji žádost o admin pravomoce na serverech s herním módem Jailbreak.

Nick v hre : VaDy

Nick na fóre : VaDy

Profil na fóre : ZDE (klik)

Vek : 23

Steam nick : VaDy

Steam ID : STEAM_0:0:193612210

Hlstats : ZDE (klik)

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Mám toho za sebou zde na GS již hodně. Sice je to již dávno (hodně dávno), ale i tak raději zmíním, že jsem zde měl PB z důvodu spamu reklam na můj tendejší CS portál, který již stejně dlouhou dobu neexistuje.

Niečo o sebe : Jmenuji se Adam, je mi 23 let, pracuji jako technik údržby soukromých letadel. Moje práce je zároveň koníček, takže jsem šťastný člověk. Zároveň je má práce hodně zodpovědná, totéž platí i na serveru. Jinak po cca 2-3 letech jsem zapnul počítač a začal hrát Jailbreak na GS serverech.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Udělal jsem tenkrát spoustu chyb za dob kdy tu byl ještě Maxipes a Awee, kteří mi hodně vzali (permabanem), ale také tenkrát hodně dali. Nelituji ničeho, naopak vše zlé je k něčemu dobré. Jsem úplně jiný člověk, než jakého si možná někdo pamatuje. Rád bych dostal šanci být zde na GS opět admin. Děkuji pokud mi to bude umožněno. Samozřejmosti, že jako admin chci pomáhat serveru proti hráčům, kteří kazí hru, nebo používají cheaty atp. zde ani nemusím doufám zmiňovat. Naopak co stojí za zmínku je to, že bych velice rád hráčům chtěl pomáhat a radit ohledně pravidel.

Jsem rád, že text který právě čtete dokazuje, že Vás moje žádost bavila/hezky se četla, a proto se budu těšit na Váš verdikt.
S přáním hezkého dne, VaDy
VaDy
Amatér
Amatér

[Zamítnuto] Jailbreaks/VaDy

od Rumcajz » 16 úno 2021, 16:55

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Jailbreaks/VaDy

Příspěvekod Vonbrauncz » 16 úno 2021, 17:43