• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]JailBreaky/BOT-ka/(2)
Zdravím, rád bych Vás požádal znova o Práva na servery JailBreak. Pochytil sem další zkušenosti a admin YANKEE mi dnes pomohl se odvázat a díky němu jsem tuto žádost sepsal:
Nick ve hře: [S.K.I.L.L.A.]BOT-ka
Nick na fóru: Risanek64
Profil na fóru: Stačí rozkliknout můj nick, ale přeci je to jen daleko :arrow:
Věk: 13 + Dokončená Akademie (pokud by byla potřeba zvládnu snad udělat akademii znova, nebo udělat co je potřeba, např. přispět menší částkou
(přeci sem jen student))
Steam nick: GS.cz # [S.K.I.L.L.A.]BOT-ka
Steam ID: STEAM_0:1:174765267
HLstats: Stačí kliknout
Nějaké bany nebo jiné prohřešky: Stále mi zde nic nepřibilo, jen jsem měl dnes zřejmě na mále na portále PROFUN, kde jjsem dělal reklamu GS
Něco o sobě: Čaw, já jsem Richard, hraju na kytaru a basskytaru, také hraju florbal, studuji na osmiletém gymnáziu, na gymnáziu jsem představitelem našeho klubu, většinu času sedím u PC nebo jsem v kapele, kapely navštěvuji 3 jelikož jsem jedinný bassák na škole, propadám z češtiny a co víc si přát
Proč bych chtěl na GS Adminovat: Pomáhat neznalcům pravidel, bránit porušujícím pravidel, být více nápomocný portálu
Díky za Váš věnovaný čas a čaw.
Nick ve hře: [S.K.I.L.L.A.]BOT-ka
Nick na fóru: Risanek64
Profil na fóru: Stačí rozkliknout můj nick, ale přeci je to jen daleko :arrow:
Věk: 13 + Dokončená Akademie (pokud by byla potřeba zvládnu snad udělat akademii znova, nebo udělat co je potřeba, např. přispět menší částkou

Steam nick: GS.cz # [S.K.I.L.L.A.]BOT-ka
Steam ID: STEAM_0:1:174765267
HLstats: Stačí kliknout
Nějaké bany nebo jiné prohřešky: Stále mi zde nic nepřibilo, jen jsem měl dnes zřejmě na mále na portále PROFUN, kde jjsem dělal reklamu GS