[Zamítnuto] JB- akademie

Příspěvekod AliA » 16 zář 2019, 18:56

Nazev: Jailbreak/ Marketa

Ahoj, rád bych požádal o přijetí do akademie na Jailbreak 1

Nick v hre : Marketa

Nick na fóru: AliA

Profil na fóre ucp.php

Vek : 19

Steam nick : aligerjan

Steam ID : STEAM_0:VALVE_0:0:812391530, STEAM_0:VALVE_0:0:2134650544, STEAM_0:0:457683916

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=615437

Nejaké bany, prohřešky: Ano, před pár lety jsem dostal nějaký ten ban za nadávky, a FK, jenže to jsem neznal ještě tolik pravidla.

Neco o mně: Ahoj, jmenuju se Honza studuju Vyšší odbornou a střední školu zdravotnickou a sociální v Ústí nad Orlicí. Momentálně jsem student. Ve volném čase hraju fotbal, rád cestuju, objevuju nové kultury po celém světě, , chodím ven s přáteli, ale většinu času trávím tu na CSku. Jsem každý den aktivní.


Velmi děkuju za věnování času pro přečtení mé žádosti.
Těším se na další hraní, pěkný den.
DnB ❤️
Uživatelský avatar
AliA
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 242
Registrován: 08 úno 2019, 11:47
Bydliště: Ústí nad Orlicí

[Zamítnuto] JB- akademie

od Rumcajz » 16 zář 2019, 18:56

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: JB- akademie

Příspěvekod Martinson4 » 16 zář 2019, 19:13

Pekný večer prajem,

ako HLSA Jailbreaku by som sa asi mal vyjadriť, takže...hráč opakovane nadáva hráčom do rodiny čím hrubo porušuje morálku slušného správania a mal by sa začať naučiť chovať predtým, ako sa pokúsi zažiadať o akadémiu. Okrem toho má veľmi veľa konfliktov s hráčmi Jailbreaku, ktorý si po ťažkom dni prídu zahrať a oddýchnuť si. Prídu na server a zbadajú otravnú Marketu simonovať. Pre dobrý chod môjho oblúbeného módu a vlastne celého portálu absolútne NEODPORÚČAM prijať hráča do akademie. Poprosím adminov, aby mi do PM napísali referencie na tohto hráča a spolu s kolegami rozhodneme, čo s tebou.

To je odomňa všetko.
Uživatelský avatar