• Stránka 1 z 1
[P] JB / chick
Zdar, rád by som požiadal o práva na JailBreak servery.
Nick v hre: chick
Nick na fóre: chickEZ
Profil na fóre: chickez-u52850.html
Vek: 21
Steam nick: chick
Steam ID: STEAM_0:0:79589244
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... player=291
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ):
Momentálne (tento rok) mám na konte 1 ban pred resetom BL - post1002848.html - hneval ma YeaZ, tak som mu chcel znepríjemniť hru. Po konzultácií s Knedlajsom som dostal ban na 6h (kazenie hry). Poučil som sa z toho, a už aj keď provokuje, ignorujem to jeho správanie. Na iných portáloch ani nehrám.
Niečo o sebe:
Zdar, volám sa Dominik, mám 21 rokov. Vyštudoval som IT, momentálne pracujem ako technológ/programátor/IT podpora pre moje oddelenie vo firme Panasonic. Rád športujem, hlavne futbal a hrám hry. Čo je také moje druhé PC hobby je mapping. Baví ma vytvárať/opravovať mapy.
Prečo by som chcel na GS adminovať?:
Chcem pomôcť GS portálu nie len ako hl. mapper, ale už ako aj JB admin. DIP hráčov treba odháňať, taktiež aj tých, ktorí robia bordel či schválne porušujú pravidlá. Tak preto som sa rozhodol o žiadosť na admina.
Vďaka za prečítanie žiadostí, verím v kladnú odpoveď
.
BR
Chick.
Nick v hre: chick
Nick na fóre: chickEZ
Profil na fóre: chickez-u52850.html
Vek: 21
Steam nick: chick
Steam ID: STEAM_0:0:79589244
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... player=291
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ):
Momentálne (tento rok) mám na konte 1 ban pred resetom BL - post1002848.html - hneval ma YeaZ, tak som mu chcel znepríjemniť hru. Po konzultácií s Knedlajsom som dostal ban na 6h (kazenie hry). Poučil som sa z toho, a už aj keď provokuje, ignorujem to jeho správanie. Na iných portáloch ani nehrám.
Niečo o sebe: