• Stránka 1 z 1
[Z]JB/Marcus
Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na JB serveru.
Nick v hre : Marcus[JB]
Nick na fóre : Marcus
Profil na fóre : marcus-u46721.html
Vek : 26
Steam nick : Marcus
Steam ID : STEAM_0:0:53426683
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... layer=1090
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): CCa od roku 2014 jsem neměl jediný ban. Co se tyče kick, nebo upozorni, tam něco určitě bylo.
Niečo o sebe : Ahoj, jmenuju se teda Petr a pracuju jako chemik v jedné menší firmě. Není to moje vysněná práce, ale něco se dělat musí. (zvlášť když dobře zaplatí). Měl jsem to štěstí si vyzkoušet i práci zelenáčů. Hodně dá, ale hodně bere. A z nejmenovaných důvodu jsem bohužel musel opustit. A teď ke hrám. Myslím, že jsem stereotypní hráč, a hry jako jsou League of Legends a Csko JB hraju od roku 2013. Nyní převládá u mě JB, beru to jako velké odreagovaní.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomohl na JB serveru co se týče, eliminovaní opakovaně škodících hráčů a úmyslně kazících hru. Co se týče pravidel bych taky rád pomohl, ale vždy se najde něco co se ujišťuji u adminu.
Ať už bude jakákoliv odpověď tak předem díky za ni.
Nick v hre : Marcus[JB]
Nick na fóre : Marcus
Profil na fóre : marcus-u46721.html
Vek : 26
Steam nick : Marcus
Steam ID : STEAM_0:0:53426683
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... layer=1090
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): CCa od roku 2014 jsem neměl jediný ban. Co se tyče kick, nebo upozorni, tam něco určitě bylo.
Niečo o sebe : Ahoj, jmenuju se teda Petr a pracuju jako chemik v jedné menší firmě. Není to moje vysněná práce, ale něco se dělat musí. (zvlášť když dobře zaplatí). Měl jsem to štěstí si vyzkoušet i práci zelenáčů. Hodně dá, ale hodně bere. A z nejmenovaných důvodu jsem bohužel musel opustit. A teď ke hrám. Myslím, že jsem stereotypní hráč, a hry jako jsou League of Legends a Csko JB hraju od roku 2013. Nyní převládá u mě JB, beru to jako velké odreagovaní.