Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z]JB/Marcus

Příspěvekod Marcus » 28 říj 2023, 07:04

Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na JB serveru.

Nick v hre : Marcus[JB]

Nick na fóre : Marcus

Profil na fóre : marcus-u46721.html

Vek : 26

Steam nick : Marcus

Steam ID : STEAM_0:0:53426683

Hlstats :
https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... layer=1090

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): CCa od roku 2014 jsem neměl jediný ban. Co se tyče kick, nebo upozorni, tam něco určitě bylo.

Niečo o sebe : Ahoj, jmenuju se teda Petr a pracuju jako chemik v jedné menší firmě. Není to moje vysněná práce, ale něco se dělat musí. (zvlášť když dobře zaplatí). Měl jsem to štěstí si vyzkoušet i práci zelenáčů. Hodně dá, ale hodně bere. A z nejmenovaných důvodu jsem bohužel musel opustit. A teď ke hrám. Myslím, že jsem stereotypní hráč, a hry jako jsou League of Legends a Csko JB hraju od roku 2013. Nyní převládá u mě JB, beru to jako velké odreagovaní.


Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomohl na JB serveru co se týče, eliminovaní opakovaně škodících hráčů a úmyslně kazících hru. Co se týče pravidel bych taky rád pomohl, ale vždy se najde něco co se ujišťuji u adminu.


Ať už bude jakákoliv odpověď tak předem díky za ni.
Uživatelský avatar
Marcus
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
 
Příspěvky: 276
Registrován: 01 úno 2016, 15:32

[Z]JB/Marcus

od Rumcajz » 28 říj 2023, 07:04

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: JB/Marcus

Příspěvekod AJayy » 28 říj 2023, 12:00 VIP

Přišlo mi od tebe pár věcí do PM a v PP ti snahu také nelze odepřít. Ovšem aniž bych žádal o reference adminů, tak mi na tebe přišly a nebyly zrovna kladné. Proto pokračuj dále ve své snaze, a pokus se zlepšit v očích adminů.

Prozatím zamítnuto.
Until I End Up Dead
Uživatelský avatar
AJayy
CS 1.6 HLSA
CS 1.6 HLSA
 
Příspěvky: 1213
Registrován: 16 čer 2018, 18:16


Zpět na Nábory Adminů