• Stránka 1 z 1
[Z]JB | Tensay
Ahoj
Nick v hre: Tensay
Nick na fóre: Tensay
Profil na fóre: Klik
Vek: 17
Steam nick: Tensay
Steam ID: STEAM_0:1:544744653
Hlstats: Klik
Nejaké bany: Nepamätám si že by som dostal nejaký ban, no štyri alebo päť rokov späť sa mohlo diať čokoľvek takže nebudem hovoriť sto percentne. No v blízkej minulosti si myslím že žiaden ban som neobdržal.
Niečo o sebe: Mám sedemnásť rokov, študujem na strednej škole, vo voľnom čase chodím do gymu, hrám hry. Inak "tvrdo" pracujem
.
Prečo by som chcel na GS adminovať: Rok a niečo späť som sa snažil o Admina no moje vtedajšie správanie nebolo úplne adekvátne povedzme aj veku. Dal som si teda väčšiu pauzu od hier a občas si zahral niečo iné. Venoval som sa iným veciam a celkovo sa zameral na mňa
. Vrátil som sa k 1.6 keďže to je proste old-schoolovka
, chcel som hrať čisto pre zábavu a robiť radosť aj iným nejakými súťažami a podobne ale stále aj v tomto roku na viac ako desať ročnej hre sa nájdu ľudia ktorí kazia hru iným hráčom a nedokážu sa zmestiť do kože aj vo vekoch kde by mali uvažovať už inak. Povedal som si že chcem skúsiť svoje schopnosti a prípadne pomáhať dohľadu na serveroch.

Nick v hre: Tensay
Nick na fóre: Tensay
Profil na fóre: Klik
Vek: 17
Steam nick: Tensay
Steam ID: STEAM_0:1:544744653
Hlstats: Klik
Nejaké bany: Nepamätám si že by som dostal nejaký ban, no štyri alebo päť rokov späť sa mohlo diať čokoľvek takže nebudem hovoriť sto percentne. No v blízkej minulosti si myslím že žiaden ban som neobdržal.
Niečo o sebe: Mám sedemnásť rokov, študujem na strednej škole, vo voľnom čase chodím do gymu, hrám hry. Inak "tvrdo" pracujem

Prečo by som chcel na GS adminovať: Rok a niečo späť som sa snažil o Admina no moje vtedajšie správanie nebolo úplne adekvátne povedzme aj veku. Dal som si teda väčšiu pauzu od hier a občas si zahral niečo iné. Venoval som sa iným veciam a celkovo sa zameral na mňa

=======================================================================================
-