Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Jehličnatý Stromák/Jailbreak (opraveno)

Příspěvekod jehlicnatystrom » 06 zář 2021, 18:13

Nick na serveru: Jehličnatý Stromák
SID: STEAM_1:1:581951075
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=154647
Bany, které jsem dostal: Žádné, jen mute na 10 minut tuším za to že jsem napsal že jsme štětky a močky. (Za tuto chybu se omlouvám)
Něco o mně: Čau, jmenuji se Ondra. Je mi 16 let ale moje 17. narozeniny mě za chvíli čekají. Bydlím v Moravskoslezském kraji a studuji druhý ročník střední školy. Svůj volný čas trávím hraním her a se svojí přítelkyní. Taky jsem teď začal dělat dobrovolného hasiče.
Proč právě já: Poslední dobou často potkávám na JB lidi co to trollí a dávají FK (MFK) a když třeba není zrovna žádný admin aktivní tak je ta hra celkem s takovýma hráčema nudná když se jen čeká než někdo přijde a dá jim ban. Bývám na JB skoro každý den. Rád ostatním poradím s čímkoliv chtějí nebo pomůžu.
Zkušenosti s CS:GO: Aktuálně mám na tomto CSGO účtě nahraných cca 500 hodin. CSGO jsem hrál už na 1.6, cca před 3 rokama jsem přešel na GO kde jsem měl nahraných asi 800 hodin a hrál jsem už i u vás na JB. Potom jsem CSGO kvůli stěhování přestal hrát asi na rok úplně a potom jsem zase začal ale už jsem si bohužel nepamatoval žádné údaje ke svému starému účtu tak jsem si musel založit nový.
Případné poznámky: Musel jsem to tady dát znovu, dal jsem špatnou URL na hlstats.
jehlicnatystrom
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 1
Registrován: 26 črc 2021, 20:54

[Z] Jehličnatý Stromák/Jailbreak (opraveno)

od Rumcajz » 06 zář 2021, 18:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Jehličnatý Stromák/Jailbreak (opraveno)

Příspěvekod KiziaR » 08 zář 2021, 18:10 VIP

Ahoj, bohužel nesplňuješ podmínky.