• Stránka 1 z 1
[Z] Kamimoas / JailBreak
Nick na serveru: Kamimoas
SID: STEAM_1:1:122470023
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16 let. (narozen 16.4.2000)
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=1329#
Bany, které jsem dostal (i na CS 1.6): na 1.6 sem měl Perma ban jelikož sem si chtěl přijít ''výborný'' a používal sem program na zlepšení střelby tzv. AB. Dále jsem dostal muty na SurfRpg a to za neustálé blbé připomínky. Ovšem chyb lituji a poučil sem se z nich.
Něco o mně: Jmenuji se Ondřej. Bydlím v Mostě, který se nachází v Ústeckém kraji. Toto léto se mi rozvedly rodiče takže putuji mezi dvěma domovy. Mezi mé největší záliby patří hraní fotbalu, Pc hry. Studuji Střední školu v městě kde bydlím a jsem ve druhém ročníku. Studuji Marketing a ekonomiku podnikání. Můj počítač sice nepatří mezi výkonné, ale za to hodně zatěžované ano. Trávím denně na Serverech Gamesites dohromady okolo 5 hodin. Na CS:GO už mám nahráno přes 1000 hodin takže už vím, co a jak chodí.
Proč právě já: Mám rád když hráči včetně mne ctí pravidla a drží se jich, proto sem se rozhodl zkusit vám nabídnout sebe a pomoct vám ohlídat jaily. Na Jailech už hrám hodně dlouho a znám snad všechna pravidla.
SID: STEAM_1:1:122470023
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16 let. (narozen 16.4.2000)
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=1329#
Bany, které jsem dostal (i na CS 1.6): na 1.6 sem měl Perma ban jelikož sem si chtěl přijít ''výborný'' a používal sem program na zlepšení střelby tzv. AB. Dále jsem dostal muty na SurfRpg a to za neustálé blbé připomínky. Ovšem chyb lituji a poučil sem se z nich.