Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kled
Kled

hašteřivý dragoun
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Top
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Skaarl, zbabělá ještěřice (Passivka)

Kled jede na své věrné ještěřici Skaarl, které je způsobováno poškození místo jemu. Když Skaarlino zdraví klesne na nulu, Kled z ní seskočí.
Opěšalý Kled má k dispozici jiné schopnosti a šampionům způsobuje snížené poškození. Kled může Skaarlinu odvahu doplnit tím, že bude bojovat s nepřáteli. Jakmile se ukazatel odvahy zaplní na maximum, Kled opět naskočí na Skaarl a získá část jejího zdraví.
Past na medvědy (Q)

Dosah: 800
Kled hodí past na medvědy, která zahákne nepřátelského šampiona a způsobí mu poškození. Pokud zůstane cíl po krátkou dobu lapený, utrpí další fyzické poškození a Kled si ho škubnutím provazu přitáhne k sobě.
Když sesedne, tuto schopnost nahradí Kapesní bouchačka - střelná zbraň, která Kleda odhazuje zpět a obnovuje odvahu.
Kled hodí past na medvědy, která způsobí 50/100/150/200/250 (+60% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození a zahákne prvního zasaženého nepřátelského šampiona nebo velkou příšeru. Poskokům, jimiž projde, způsobí 150 % poškození.Pokud Kled zůstane po dobu 1.75 sek. v blízkosti zaháknutého cíle, způsobí mu 50/100/150/200/250 (+60% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození, škubnutím si ho přitáhne a na 1,5 sekundy jej zpomalí o 40/45/50/55/60 %.
Pěšky: Past na medvědy se změní na Kapesní bouchačku - střeleckou schopnost obnovující odvahu.
Výbušná povaha (W)

Dosah: 0
Kled získá na dobu čtyř útoků výrazný bonus k rychlosti útoků. Čtvrtý útok způsobí větší poškození.
Pasivní efekt: Použitím základního útoku se Kled uvede do stavu zuřivosti, čímž získá 150 % k rychlosti útoků na další čtyři útoky nebo na dobu 4 sek. Poté začne Výbušné povaze plynout přebíjecí doba.Čtvrtý zásah způsobuje bonusové fyzické poškození ve výši 20/30/40/50/60 bodů plus 4/5/6/7/8 % (+0 %) maximálního zdraví cíle (příšerám maximálně 200 bodů poškození).
Nájezd (E)

Dosah: 550
Kled se vrhne kupředu, způsobí fyzické poškození a získá krátkodobý bonus k rychlosti pohybu. Kled může tuto schopnost aktivovat znovu a proběhnout opět svým původním cílem, kterému tak způsobí stejné poškození jako prve.
Kled se vrhne kupředu a všem zasaženým nepřátelům způsobí 20/45/70/95/120 (+60% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození. Touto schopností nelze překonat zeď.Pokud Nájezd zasáhne nepřátelského šampiona nebo velkou příšeru, získá Kled na 1 sek. 50 % k rychlosti pohybu a může tuto schopnost do 3 sek. aktivovat znovu, čímž se vrhne zpět, proběhne týmž cílem ještě jednou a způsobí mu stejné poškození jako prve.
Na ztéééééč! (R)

Dosah: 3500/4000/4500
Kled a Skaarl se rozjedou na zvolenou lokaci, zanechávají za sebou stezku poskytující bonus k rychlosti pohybu a získávají štít. Skaarl se zaměří na prvního nepřátelského šampiona, kterého potkají, a vrazí do něj.
Kled vyrazí směrem na zvolenou pozici a nechává za sebou stezku, která postupně zvyšuje rychlost pohybu spojencům. Během jízdy získává Kled štít, jehož síla se postupně zvyšuje až na 200/300/400 (+300% bonusového útočného poškození) bodů. Tento štít trvá ještě 2 sekundy po dokončení zteče.Skaarl vrazí do prvního nepřátelského šampiona, kterého potká, a způsobí mu fyzické poškození ve výši až 12/15/18 % (+0 %) maximálního zdraví cíle, tato hodnota roste v závislosti na uražené vzdálenosti.
Vypálí výbušnou střelu, která prvnímu zasaženému protivníkovi způsobí 250/400/550 (+150% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození. Po zasažení šampiona či dosažení konce dostřelu střela vybuchne a všem jednotkám v určené výseči způsobí 200/320/440 (+120% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození.
MYTOLOGIE
Ten, co má všech pět švestek po kupě, by zdrhnul... Ale já nerad běhám!
Kled je oblíbený hrdina noxijského lidu, který jak je neohrožený, tak je otravný. Představuje živoucí ztělesnění zuřivé odvahy svého národa. Ostatní vojáci říše jej obdivují, důstojníci mu nedůvěřují a šlechtici jím opovrhují. Kořeny historek o ,,velkém husarovi“, ,,nejvyšším generálu-maršálovi“ a ,,horskému admirálovi“ lze vystopovat až do doby, kdy říše teprve budovala své základy. Mnozí vojáci tvrdí, že Kled bojoval v každém tažení noxijských legií, že ,,nasbíral“ všechny vojenské hodnosti a že nikdy neutekl z boje. Věrohodnost takovýchto tvrzení je často poněkud pochybná, ale o jedné části této legendy není sporu: Když jede Kled do bitvy na své nepříliš věrné Skaarl, tvrdě bojuje z plných sil, aby ochránil svůj majetek... a aby se zmocnil všeho, co patří ostatním.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Kled
Sir Kled (975 RP)

hašteřivý dragoun
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Top
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Skaarl, zbabělá ještěřice (Passivka)

Kled jede na své věrné ještěřici Skaarl, které je způsobováno poškození místo jemu. Když Skaarlino zdraví klesne na nulu, Kled z ní seskočí.
Opěšalý Kled má k dispozici jiné schopnosti a šampionům způsobuje snížené poškození. Kled může Skaarlinu odvahu doplnit tím, že bude bojovat s nepřáteli. Jakmile se ukazatel odvahy zaplní na maximum, Kled opět naskočí na Skaarl a získá část jejího zdraví.
Past na medvědy (Q)

Dosah: 800
Kled hodí past na medvědy, která zahákne nepřátelského šampiona a způsobí mu poškození. Pokud zůstane cíl po krátkou dobu lapený, utrpí další fyzické poškození a Kled si ho škubnutím provazu přitáhne k sobě.
Když sesedne, tuto schopnost nahradí Kapesní bouchačka - střelná zbraň, která Kleda odhazuje zpět a obnovuje odvahu.
Kled hodí past na medvědy, která způsobí 50/100/150/200/250 (+60% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození a zahákne prvního zasaženého nepřátelského šampiona nebo velkou příšeru. Poskokům, jimiž projde, způsobí 150 % poškození.Pokud Kled zůstane po dobu 1.75 sek. v blízkosti zaháknutého cíle, způsobí mu 50/100/150/200/250 (+60% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození, škubnutím si ho přitáhne a na 1,5 sekundy jej zpomalí o 40/45/50/55/60 %.
Pěšky: Past na medvědy se změní na Kapesní bouchačku - střeleckou schopnost obnovující odvahu.
Výbušná povaha (W)

Dosah: 0
Kled získá na dobu čtyř útoků výrazný bonus k rychlosti útoků. Čtvrtý útok způsobí větší poškození.
Pasivní efekt: Použitím základního útoku se Kled uvede do stavu zuřivosti, čímž získá 150 % k rychlosti útoků na další čtyři útoky nebo na dobu 4 sek. Poté začne Výbušné povaze plynout přebíjecí doba.Čtvrtý zásah způsobuje bonusové fyzické poškození ve výši 20/30/40/50/60 bodů plus 4/5/6/7/8 % (+0 %) maximálního zdraví cíle (příšerám maximálně 200 bodů poškození).
Nájezd (E)

Dosah: 550
Kled se vrhne kupředu, způsobí fyzické poškození a získá krátkodobý bonus k rychlosti pohybu. Kled může tuto schopnost aktivovat znovu a proběhnout opět svým původním cílem, kterému tak způsobí stejné poškození jako prve.
Kled se vrhne kupředu a všem zasaženým nepřátelům způsobí 20/45/70/95/120 (+60% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození. Touto schopností nelze překonat zeď.Pokud Nájezd zasáhne nepřátelského šampiona nebo velkou příšeru, získá Kled na 1 sek. 50 % k rychlosti pohybu a může tuto schopnost do 3 sek. aktivovat znovu, čímž se vrhne zpět, proběhne týmž cílem ještě jednou a způsobí mu stejné poškození jako prve.
Na ztéééééč! (R)

Dosah: 3500/4000/4500
Kled a Skaarl se rozjedou na zvolenou lokaci, zanechávají za sebou stezku poskytující bonus k rychlosti pohybu a získávají štít. Skaarl se zaměří na prvního nepřátelského šampiona, kterého potkají, a vrazí do něj.
Kled vyrazí směrem na zvolenou pozici a nechává za sebou stezku, která postupně zvyšuje rychlost pohybu spojencům. Během jízdy získává Kled štít, jehož síla se postupně zvyšuje až na 200/300/400 (+300% bonusového útočného poškození) bodů. Tento štít trvá ještě 2 sekundy po dokončení zteče.Skaarl vrazí do prvního nepřátelského šampiona, kterého potká, a způsobí mu fyzické poškození ve výši až 12/15/18 % (+0 %) maximálního zdraví cíle, tato hodnota roste v závislosti na uražené vzdálenosti.
Vypálí výbušnou střelu, která prvnímu zasaženému protivníkovi způsobí 250/400/550 (+150% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození. Po zasažení šampiona či dosažení konce dostřelu střela vybuchne a všem jednotkám v určené výseči způsobí 200/320/440 (+120% bonusového útočného poškození) bodů fyzického poškození.
MYTOLOGIE
Ten, co má všech pět švestek po kupě, by zdrhnul... Ale já nerad běhám!
Kled je oblíbený hrdina noxijského lidu, který jak je neohrožený, tak je otravný. Představuje živoucí ztělesnění zuřivé odvahy svého národa. Ostatní vojáci říše jej obdivují, důstojníci mu nedůvěřují a šlechtici jím opovrhují. Kořeny historek o ,,velkém husarovi“, ,,nejvyšším generálu-maršálovi“ a ,,horskému admirálovi“ lze vystopovat až do doby, kdy říše teprve budovala své základy. Mnozí vojáci tvrdí, že Kled bojoval v každém tažení noxijských legií, že ,,nasbíral“ všechny vojenské hodnosti a že nikdy neutekl z boje. Věrohodnost takovýchto tvrzení je často poněkud pochybná, ale o jedné části této legendy není sporu: Když jede Kled do bitvy na své nepříliš věrné Skaarl, tvrdě bojuje z plných sil, aby ochránil svůj majetek... a aby se zmocnil všeho, co patří ostatním.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Kled
Sir Kled (975 RP)
STEAM:
- Haxo
Bývalé

Súčastné


Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
- Haxo
Bývalé

Súčastné


Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
-
xSlayee - Profesionál
- Příspěvky: 749
- Registrován: 06 pro 2014, 18:38
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků