Porušuje nekdo pravidla na Knife serverech? Sdělte nám to zde.

[vyřešeno]Knife 1/Prešetrenie jedného hráča.

Příspěvekod dott » 24 čer 2016, 10:44 VIP

Server: knife #1
Nickname porušujícího: Sergei^
Čas porušovaní:11:15
Důkaz: http://leteckaposta.cz/553325234
SteamID : VALVE_0:0:777230356
Váš pohled na situaci: Takže prajem príjemný slnečný deň všetkým kompetentným osobám,ktorý riešia porušovanie pravidiel. Vyššie nahlasujem hráča,ktorý svojou aroganciou,povrchnosťou,a "mentálnou" vyspelosťou demotivuje všetkých hráčov. Bol som svedkom,kedy tento hráč nadával samotnému adminovi keď admin od neho chcel aby mu predviedol Bhop.Sám HLSA bol tým adminom,neviem či sa to nejak ďalej riešilo,kedže tam bol kofola,tak som to neriešil.Mám podozrenie,že hráč má nepovolené programy,ktoré zlepšujú jeho hru.Niesom si 100% istý,ale na deme som sa snažil zachytiť AutoBunnyHOP a KnifeBot .Neviem ako,možno som amatér,ale neviem ako sa dá v čupe,bunnyhopovať,a zabiť hráčov a bunnyhopovať ďalej.Neviem to pochopiť,preto sa obraciam na vás.Tento hráč sa za necelé 4 týždne dostal na 1. miesto v HLSTATS ---> HLSTATS TU ! z pomerom vyše 3000ku900.

V odkaze Porušenie pravidiel - nájdete screenshot,kde mmu do chatu vypísalo že knifebot zapnutý nebo nečo také,možno to neznamená nič ale odscreenoval som to,ďalej hrúbé nadávky voči mojej osobe a samozrejme demo,na ktorom je ten spomínaný autobhop a tie jeho "skill zabitia".Prosím o prešetrenie tohto hráča,a o vyriešenie danej situácie.Ďakujem,s pozdravom dott.
Obrázek

SteamNick : 'anonymous'
InGame : dottka.
dott
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[vyřešeno]Knife 1/Prešetrenie jedného hráča.

od Rumcajz » 24 čer 2016, 10:44

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: [v reseni]Knife 1/Prešetrenie jedného hráča.

Příspěvekod Killer1 » 03 črc 2016, 09:12