Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto]Knife's / Sarmi

Příspěvekod Sarmi » 26 srp 2016, 13:32 VIP

Zdravím, rád bych požádal o práva na Knife serverech.

Nick ve hře: Sarmi

Nick na fóru: Sarmi

Profil na fóru: sarmi-u2456.html

Věk: 18

Steam nick: KH | Sarmi

Steam ID: STEAM_0:1:101137932

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... ayer=31681

Nejaké bany nebo prohrešky: Žádný BAN jsem zde, ani nikde jinde, nedostal.

Něco o sobě: Zdravím, na GS mi říkají Sarmi. Momentálně studuji na gymnáziu v malém městečku v Olomouckém kraji. Jeden z mých největších koníčků je hraní počítačových her. Strávil jsem opravdu spoustu času tím, že jsem seděl za monitorem a hrál CSko či jiné hry. Považuji se za přátelského, komunikativního člověka. Samozřejmě každý člověk má své mouchy a já jich mám požehnaně.

Dovolím si říct, že pravidla ovládám na 101%. Přece jen jsem na Knifech již práva měl. Práva jsem zde dostal dvakrát. Jednou jsem se nechal zrušit a podruhé jsem byl zrušen. Zrušení už považuji za hotovou věc. Byla to blbost, které lituji a také jsem si ji odpykal. Co se týče mé kariéry na GS... Aktivně tady působím jako support kapitán již necelé dva roky, dříve jsem zde měl více postů, které snad není potřeba psát.

Proč bych chtěl na GS adminovať?: Jak jsem už říkal, tak jsem do admin týmu patřil a také bych se rád vrátil. I když jsem tedy jednu chybku udělal, tak jsem se z ní poučil a víckrát bych ji nezopakoval. Celkově na knifech nevynikám tím, že jsem extrémně dobrý hráč, to vůbec ne. Ale dokážu si na serveru udělat pořádek a vyřeším problémy s chladnou hlavou a to si myslím, že je důležitější. Má nýnější aktivita není nejlepší, toho si jsem vědom. Právě mi skončily všechny brigády a další žrouti času. Aktivita by tedy problém určitě nebyla.

Děkuji za přečtení mé žádosti a předem děkuji za jakoukoliv odpověď.
Sarmi
Mistr
Mistr

[Zamítnuto]Knife's / Sarmi

od Rumcajz » 26 srp 2016, 13:32

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz