• Stránka 1 z 1
[Zamitnuto] KuK0 | JB's
Nazov: Jailbreak / KuK0
Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na JB's serverech
Nick v hre : KuK0
Nick na fóre : KuK0
Profil na fóre : Tu je můj profil
Vek : 17
Steam nick : KuK0
Steam ID : STEAM_0:1:78299125
Hlstats : Zde je moje HLSTATS
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Fůha, myslím si že, z dávnější doby tam něco je, ale to bylo dávno, takže jsem se z toho poučil a jsem čistý hráč
Niečo o sebe : Ahoj. Jmenuju se Jakub a je mi 17let. Po prázdninách jdu do druhého ročníku na střední škole, kde studuji obor stavebnictví. Rád hraju hry nečekaně
mezi oblíbené hry patří CS 1.6, CS:GO, League of Legends a také třeba slither.io! 
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chci se podílet na chodu portálu, pomáhat, kde se jen bude dát a snažit se byt pro portál přínosem.
Ještě menší dodatek k mému poslednímu zrušení : Stalo se to tak že jsem vlezl na server kde jsem neovládal pravidla a chtěl jsem pomáhat no, ale menší chybkou ve stavění a neznalosti postupu při bugnutí v kempě jsem jí pomocí práv odbloknul místo toho abych se slaynul .. no taková malá blbůstka, ale velká věc. Tímto zrušením jsem se naučil, že nemám lézt na server kde neovládám pravidla. Toť asi vše.
Děkuji za čas věnovaný přečtení žádosti a veřím v její kladné vybavení.
Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na JB's serverech
Nick v hre : KuK0
Nick na fóre : KuK0
Profil na fóre : Tu je můj profil
Vek : 17
Steam nick : KuK0
Steam ID : STEAM_0:1:78299125
Hlstats : Zde je moje HLSTATS
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Fůha, myslím si že, z dávnější doby tam něco je, ale to bylo dávno, takže jsem se z toho poučil a jsem čistý hráč

Niečo o sebe : Ahoj. Jmenuju se Jakub a je mi 17let. Po prázdninách jdu do druhého ročníku na střední škole, kde studuji obor stavebnictví. Rád hraju hry nečekaně

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chci se podílet na chodu portálu, pomáhat, kde se jen bude dát a snažit se byt pro portál přínosem.