Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kunkka
KUNKKA

Admiral
Role: Carry, Support, Disabler, Iniciátor, Odolný, Nuker
SCHOPNOSTI
Torrent

SPOTŘEBA MANY: 90/100/110/120
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Vyvolá gejzír vody, který po krátké prodlevě vymrští nepřátele do vzduchu, omráčí je, udělí jim poškození a navíc zpomalí jejich pohyb.
Tidebringer

SPOTŘEBA MANY: 0/0/0/0
TYP SCHOPNOSTI: AUTOMATICKÉ SESLÁNÍ, CÍLOVÁ JEDNOTKA
Kunkkův legendární meč začne udílet zvýšené poškození a je schopen jediným švihem zasáhnout několik jednotek v oblasti před Kunkkou.
X Marks the Spot

SPOTŘEBA MANY: 50
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÁ JEDNOTKA
Zaměří spojeneckého nebo nepřátelského hrdinu, označí jeho momentální pozici symbolem X a po několika sekundách ho na toto místo vrátí. Kunkka může návrat vynutit kdykoliv během trvání schopnosti. Prodleva navrácení je dvakrát delší pro spojenecké hrdiny.
Ghostship

SPOTŘEBA MANY: 125/175/225
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Přivolá loď duchů, která propluje skrze bojiště a následně se v zacílené oblasti roztříští, čímž udělí poškození a omráčí všechny nepřátele, které její náraz zasáhne. Spojenecké jednotky zasažené lodí se napijí Admirálova rumu, díky čemuž získají zvýšenou rychlost pohybu a příchozí poškození je ovlivní až po prodlevě. Lze vylepšit pomocí předmětu Aghanim's Scepter.
MYTOLOGIE
Jako admirál mocné claddishské flotily byl Kunkka pověřen ochranou svých domovských ostrovů poté, co démoni Cataractu začali zabírat území živých. Po několika letech malých potyček a neustále sílících zákeřných útoků vyslali démoni celou flotilu svých masožravých lodí na Rozechvěné souostroví. Sebevražední mágové z Claddu v zoufalství provedli svůj nejmocnější obřad a vyvolali duchy předků, aby ochránili jejich lodě. Ale ani duchové nebyli démonům rovnými soupeři, a tak Kunkka, sledujíce, jak jeho lodě klesají na dno jedna za druhou, za pomoci svých předků marně sváděl boj se silami z jiného světa. Nicméně když byla bitva v plném proudu, něco v té vřavě démonů, mužů a duchů muselo přivolat čtvrtou stranu konfliktu, která doteď dřímala v hlubinách. Kolem zbylých lodí se vztyčily mohutné vlny a uprostřed nich se objevil Mealrawn, bůh hlubin. Jeho obrovská chapadla obepjala jak lodě duchů, tak lidí, a za víření vody a větru je přitáhla k Maelrawnovi. Co se poté stalo, nikdo neví, avšak přeživší démoni kvapně opustili svůj domov a zmizeli neznámo kam, zatímco Kunkka zůstal admirálem, nyní však pouze jediné lodi, lodi duchů, která neustále opakuje své poslední chvíle v oné bitvě. Jestli během jejího zničení Kunkka zemřel, o tom se můžeme jen dohadovat. Dokonce ani Tidehunter, který Malerawna vyvolal, si není jistý.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ

Admiral
Role: Carry, Support, Disabler, Iniciátor, Odolný, Nuker
SCHOPNOSTI
Torrent

SPOTŘEBA MANY: 90/100/110/120
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Vyvolá gejzír vody, který po krátké prodlevě vymrští nepřátele do vzduchu, omráčí je, udělí jim poškození a navíc zpomalí jejich pohyb.
Tidebringer

SPOTŘEBA MANY: 0/0/0/0
TYP SCHOPNOSTI: AUTOMATICKÉ SESLÁNÍ, CÍLOVÁ JEDNOTKA
Kunkkův legendární meč začne udílet zvýšené poškození a je schopen jediným švihem zasáhnout několik jednotek v oblasti před Kunkkou.
X Marks the Spot

SPOTŘEBA MANY: 50
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÁ JEDNOTKA
Zaměří spojeneckého nebo nepřátelského hrdinu, označí jeho momentální pozici symbolem X a po několika sekundách ho na toto místo vrátí. Kunkka může návrat vynutit kdykoliv během trvání schopnosti. Prodleva navrácení je dvakrát delší pro spojenecké hrdiny.
Ghostship

SPOTŘEBA MANY: 125/175/225
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Přivolá loď duchů, která propluje skrze bojiště a následně se v zacílené oblasti roztříští, čímž udělí poškození a omráčí všechny nepřátele, které její náraz zasáhne. Spojenecké jednotky zasažené lodí se napijí Admirálova rumu, díky čemuž získají zvýšenou rychlost pohybu a příchozí poškození je ovlivní až po prodlevě. Lze vylepšit pomocí předmětu Aghanim's Scepter.
MYTOLOGIE
Jako admirál mocné claddishské flotily byl Kunkka pověřen ochranou svých domovských ostrovů poté, co démoni Cataractu začali zabírat území živých. Po několika letech malých potyček a neustále sílících zákeřných útoků vyslali démoni celou flotilu svých masožravých lodí na Rozechvěné souostroví. Sebevražední mágové z Claddu v zoufalství provedli svůj nejmocnější obřad a vyvolali duchy předků, aby ochránili jejich lodě. Ale ani duchové nebyli démonům rovnými soupeři, a tak Kunkka, sledujíce, jak jeho lodě klesají na dno jedna za druhou, za pomoci svých předků marně sváděl boj se silami z jiného světa. Nicméně když byla bitva v plném proudu, něco v té vřavě démonů, mužů a duchů muselo přivolat čtvrtou stranu konfliktu, která doteď dřímala v hlubinách. Kolem zbylých lodí se vztyčily mohutné vlny a uprostřed nich se objevil Mealrawn, bůh hlubin. Jeho obrovská chapadla obepjala jak lodě duchů, tak lidí, a za víření vody a větru je přitáhla k Maelrawnovi. Co se poté stalo, nikdo neví, avšak přeživší démoni kvapně opustili svůj domov a zmizeli neznámo kam, zatímco Kunkka zůstal admirálem, nyní však pouze jediné lodi, lodi duchů, která neustále opakuje své poslední chvíle v oné bitvě. Jestli během jejího zničení Kunkka zemřel, o tom se můžeme jen dohadovat. Dokonce ani Tidehunter, který Malerawna vyvolal, si není jistý.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ
,,Aliquid desinit, incipit alius....."
-
RIOT09 - Pokročilý
- Příspěvky: 109
- Registrován: 23 dub 2019, 06:22
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků