• Stránka 1 z 1
[Přijat] **LaCiKeE/SkyBlock/Žiadosť**
1. Vek: 15
2. Nick v hre: LaCiKeE
3. Originálny MC: Jasné
4. Primárny server kde chcete práva: SkyBlock.. ( Pokúsim sa chodievať na všetky servery..)
5. Denná aktivita: To zaleží od volného času.. Niekdy aj celý deň.. ale väčšinou také 2-3 hodiny.. Počas školy trošku menej..
Ale podla môjho prístupu k učeniu
to bude asi viac
DDD Doležitu rolu v tom hra moja mama
keď mi zamaže PC som niekde tam kde nemôžem povedať
takže na serveri nebudem vôbec
ale to sa stava len kde niečo dokašlem 
6. Priestupky na gamesites: Je tu jeden ešte za čias C5.. Keď Garlin zrušil VIP-Kam pár práv tak som mu povedal že načo sa do toho mieša keď nevie.. A potom nasledoval BAN
7. Priestupky mimo gamesites: Nehram mimi GS -_-
8. Niečo o mne (minimálne 20 slov): Volám sa Laci.. Študujem na Základnej škole.. Momentálne 9 ročník.. Ďalej by som chcel isť na Gymnázium.. (ja nie ale mama tak chce ) Zaľuby : Foot ball MAJNKRAFT a sem tam behám na motorke
9. Prečo práve ja mám byť adminom (minimálne 50 slov): Tak admin by som mal byť preto veľmi rad pomáham ľudom.. A na serveri trávim dosť času na to aby som mohol byť Admin.. Admin som bol už par krát v minulosti.. na GS.. ale práva som musel nechať z rodinných dôvodov.. lebo by nebol čas a aj tak by ste ma odobrali lebo by som nebol aktívny.. No teraz budem
Prajem pekný deň s pozdravom LaCiKeE
Občas síce zanadávam, nepijem a neokrádam.
2. Nick v hre: LaCiKeE
3. Originálny MC: Jasné
4. Primárny server kde chcete práva: SkyBlock.. ( Pokúsim sa chodievať na všetky servery..)
5. Denná aktivita: To zaleží od volného času.. Niekdy aj celý deň.. ale väčšinou také 2-3 hodiny.. Počas školy trošku menej..

6. Priestupky na gamesites: Je tu jeden ešte za čias C5.. Keď Garlin zrušil VIP-Kam pár práv tak som mu povedal že načo sa do toho mieša keď nevie.. A potom nasledoval BAN
7. Priestupky mimo gamesites: Nehram mimi GS -_-