Nevíte si rady? Ptejte se zde.

lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 10 úno 2024, 22:31

Zdravím, dělám na JB mapě a mám problém po použití souboru .rad :?
V budově na JB jsem použil po vnitřním okraji budovy texturu světla jako je na jb_snow...
Vytvořil jsem si jailbreak_lights.rad soubor, do kterého jsem zapsal "light 255 255 255 3000"
Dále do expert kompilátoru "$light_exe -lights jailbreak_lights.rad "$bspdir/$file""
Texturu mám kompletně onullovanou krom strany, ze které vyzařuje světlo
Problém je takový, že to přesvětlilo kompletně celou mapu i mimo budovu + jsem po mapě dřív měl 500+FPS a po této změně jsou dropy až na 100FPS ... Takže kdyby někdo věděl, co jsem udělal špatně, byl bych rád za nějakou radu :lol:
Popř. pokud budou potřeba screeny pro představu, není problém dodat :D
Přeji krásný zbytek dne ;)
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

lights.rad

od Rumcajz » 10 úno 2024, 22:31

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 10 úno 2024, 22:33

Zde je popř. výpis z kompilace
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files (x86)\hammer\maps/jailbreak.map" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\hammer\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -wadinclude txt

hlcsg v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\hammer\tools\hlcsg.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -wadinclude txt
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -wadinclude txt -low -wadautodetect
Entering C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\jailbreak.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wad configuration file[ None ] [ None ]
wad.cfg group name [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[txt]

CreateBrush:
(0.13 seconds)
CSGBrush:
(0.39 seconds)

added 10 additional animating textures.
Including Wadfile: \program files (x86)\hammer\textures\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 2.41 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\torntextures.wad
- Contains 4 used textures, 4.82 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\decals.wad
- Contains 1 used texture, 1.20 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 25 used textures, 30.12 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\jb_snow.wad
- Contains 36 used textures, 43.37 percent of map (134 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\jailbreak.wad
- Contains 15 used textures, 18.07 percent of map (55 textures in wad)

Wad files required to run the map: "torntextures.wad;decals.wad;halflife.wad;jb_snow.wad;jailbreak.wad;"
Texture usage is at 2.17 mb (of 32.00 mb MAX)
0.79 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\hammer\tools\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak"

hlbsp v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\hammer\tools\hlbsp.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak"
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -low -chart

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
no clipnode merging [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
nobrink [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2700 (0.33 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\jailbreak.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1573 (0.16 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1541 (0.14 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2007 (0.22 seconds)
Reduced 10598 clipnodes to 9292
Reduced 572 texinfos to 540
Reduced 83 texdatas to 81 (5880 bytes to 4680)
Reduced 7708 planes to 2776
FixBrinks:
Increased 9292 clipnodes to 9312.

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 216/512 13824/32768 (42.2%)
planes 2776/32768 55520/655360 ( 8.5%)
vertexes 15277/65535 183324/786420 (23.3%)
nodes 4664/32767 111936/786408 (14.2%)
texinfos 540/32767 21600/1310680 ( 1.6%)
faces 10699/65535 213980/1310700 (16.3%)
* worldfaces 7736/32768 0/0 (23.6%)
clipnodes 9312/32767 74496/262136 (28.4%)
leaves 3275/32760 91700/917280 (10.0%)
* worldleaves 1591/8192 0/0 (19.4%)
marksurfaces 12733/65535 25466/131070 (19.4%)
surfedges 51481/512000 205924/2048000 (10.1%)
edges 26153/256000 104612/1024000 (10.2%)
texdata [variable] 4680/33554432 ( 0.0%)
lightdata [variable] 0/50331648 ( 0.0%)
visdata [variable] 0/8388608 ( 0.0%)
entdata [variable] 35677/2097152 ( 1.7%)
* AllocBlock 29/64 0/0 (45.3%)
81 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 1142739 bytes ===
Wad files required to run the map: "torntextures.wad;decals.wad;halflife.wad;jb_snow.wad;jailbreak.wad;"
2.42 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\hammer\tools\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -full

hlvis v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~2\hammer\tools\hlvis.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -full
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak" -full -low
1591 portalleafs
5095 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.31 seconds)
LeafThread:
(10.15 seconds)
average leafs visible: 204
g_visdatasize:130150 compressed from 316609
10.52 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\hammer\tools\HLRAD_~1.EXE
** Parameters: -lights jailbreak_lights.rad ""C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps/jailbreak""

Unknown option "Files"
hlrad v3.4 VL33 64-bit (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])

-= hlrad Options =-

-console # : Set to 0 to turn off the pop-up console (default is 1)
-lang file : localization file
-waddir folder : Search this folder for wad files.
-fast : Fast rad
-vismatrix value: Set vismatrix method to normal, sparse or off .
-extra : Improve lighting quality by doing 9 point oversampling
-bounce # : Set number of radiosity bounces
-ambient r g b : Set ambient world light (0.0 to 1.0, r g b)
-limiter # : Set light clipping threshold (-1=None)
-circus : Enable 'circus' mode for locating unlit lightmaps
-nospread : Disable sunlight spread angles for this compile
-nopaque : Disable the opaque zhlt_lightflags for this compile

-smooth # : Set smoothing threshold for blending (in degrees)
-smooth2 # : Set smoothing threshold between different textures
-chop # : Set radiosity patch size for normal textures
-texchop # : Set radiosity patch size for texture light faces

-notexscale : Do not scale radiosity patches with texture scale
-coring # : Set lighting threshold before blackness
-dlight # : Set direct lighting threshold
-nolerp : Disable radiosity interpolation, nearest point instead

-fade # : Set global fade (larger values = shorter lights)
-scale # : Set global light scaling value
-gamma # : Set global gamma value

-sky # : Set ambient sunlight contribution in the shade outside
-lights file : Manually specify a lights.rad file to use
-noskyfix : Disable light_environment being global
-incremental : Use or create an incremental transfer list file

-dump : Dumps light patches to a file for hlrad debugging info

-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kb)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : Do not generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message

-colourgamma r g b : Sets different gamma values for r, g, b
-colourscale r g b : Sets different lightscale values for r, g ,b
-colourjitter r g b : Adds noise, independent colours, for dithering
-jitter r g b : Adds noise, monochromatic, for dithering
-customshadowwithbounce : Enables custom shadows with bounce light
-rgbtransfers : Enables RGB Transfers (for custom shadows)

-minlight # : Minimum final light (integer from 0 to 255)
-compress # : compress tranfer ( 0=32bit 1=16bit 2=8bit )
-rgbcompress # : compress rgbtranfer ( 0=96bit 1=48bit 2=32bit 3=24bit )
-softsky # : Smooth skylight.(0=off 1=on)
-depth # : Thickness of translucent objects.
-blockopaque # : Remove the black areas around opaque entities.(0=off 1=on)
-notextures : Don't load textures.
-texreflectgamma # : Gamma that relates reflectivity to texture color bits.
-texreflectscale # : Reflectivity for 255-white texture.
-blur # : Enlarge lightmap sample to blur the lightmap.
-noemitterrange: Don't fix pointy texlights.
-nobleedfix : Don't fix wall bleeding problem for large blur value.
-drawpatch : Export light patch positions to file 'mapname_patch.pts'.
-drawsample x y z r : Export light sample positions in an area to file 'mapname_sample.pts'.
-drawedge : Export smooth edge positions to file 'mapname_edge.pts'.
-drawlerp : Show bounce light triangulation status.
-drawnudge : Show nudged samples.
-drawoverload : Highlight fullbright spots
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life"

Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Re: lights.rad

Příspěvekod Luther » 11 úno 2024, 12:17

Flendis22 píše:Problém je takový, že to přesvětlilo kompletně celou mapu i mimo budovu + jsem po mapě dřív měl 500+FPS a po této změně jsou dropy až na 100FPS .

No mě to spíš přijde, že se ti na mapě udělal leak. Koukni na ty onullované části, jestli všude "doléhají" jak mají. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 11 úno 2024, 12:26

Luther píše:
Flendis22 píše:Problém je takový, že to přesvětlilo kompletně celou mapu i mimo budovu + jsem po mapě dřív měl 500+FPS a po této změně jsou dropy až na 100FPS .

No mě to spíš přijde, že se ti na mapě udělal leak. Koukni na ty onullované části, jestli všude "doléhají" jak mají. :)


Jde o to, že když z light.rad souboru vymažu tu texturu, která má osvětlovat, tak to ten problém s FPS vyřeší :D
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Re: lights.rad

Příspěvekod SupreRer » 11 úno 2024, 12:53 VIP

To je jasné, že to problém s FPS vyřeší :D
Zkus poslat nějaké ty screeny.

Co se ti Luther snaží říct je, jestli ti stěny dobře doléhají na sebe a jestli máš i ty světla u stěn.
I kdyby jsi měl ve stěně 1hu leak, světlo ti bude prosvítat.

FPS by ti mohla ovlivnit i ta intenzita... 3000 je strašně moc. Hlavně záleží taky na velikosti dané místnosti.
Uživatelský avatar
SupreRer
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 993
Registrován: 30 lis 2019, 20:07
Bydliště: JailBreak #1

Re: lights.rad

Příspěvekod Luther » 11 úno 2024, 12:56

A mapa se ti zkompiluje stejně rychle s tím rad souborem? Kde máš ten rad soubor? Jestli ses řídil tímhle návodem, tak ten není úplně správně napsaný. RAD soubor musí být ve složce kompilátoru (tam kde je vis, csg a další) a ne ve složce kde máš mapu, jak z toho návodu může vyplývat.

Tady je tolik možností, co a proč. Třeba se k něčemu dostaneme. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 11 úno 2024, 13:13

Velikost dané budovy je cca nějakých 2656w 1600l 448l
Textury světla na stěnu doléhají úplně přesně bez jakékoli mezery Tímto způsobem
Textura je onullované TAKHLE
Zkoušel jsem texturu i bez onullování + snížení intenzity na 2500, ale bez vyřešení problému :D
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 11 úno 2024, 13:18

a umístění .rad souboru -> c:/Program Files(x86)/hammer/tools
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Re: lights.rad

Příspěvekod Luther » 11 úno 2024, 13:21

Podle:
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2700 (0.33 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\jailbreak.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1573 (0.16 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1541 (0.14 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2007 (0.22 seconds)
, mě to příjde že je v mapě díra. Když dáš ALT+P (respektive v editoru Map --> Check for problems), tak ti vyskočí nějaký errory?
Když dáš Map --> Load pointfile..., tak se ti v editoru objeví taková čára, která někde začíná modře a končí červeně?
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 11 úno 2024, 13:32

Luther píše:Podle:
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2700 (0.33 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\jailbreak.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1573 (0.16 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1541 (0.14 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2007 (0.22 seconds)
, mě to příjde že je v mapě díra. Když dáš ALT+P (respektive v editoru Map --> Check for problems), tak ti vyskočí nějaký errory?
Když dáš Map --> Load pointfile..., tak se ti v editoru objeví taková čára, která někde začíná modře a končí červeně?

ALT+P dělám po každé akci, abych se ujistil, že mi po dokončení mapy nevyskočí 1000errorů, takže to mám v pořádku
A u toho pointfile mi to nabízí, kam chci uložit soubor jailbreak.pts, tudíž hádám, že neexistuje, popř. kam to mám uložit :D
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Re: lights.rad

Příspěvekod Luther » 11 úno 2024, 13:52

Flendis22 píše:ALT+P dělám po každé akci, abych se ujistil, že mi po dokončení mapy nevyskočí 1000errorů, takže to mám v pořádku
A u toho pointfile mi to nabízí, kam chci uložit soubor jailbreak.pts, tudíž hádám, že neexistuje, popř. kam to mám uložit :D

Pokud ti to nenačte nic, ale chce to uložit pts soubor, tak leak tam asi nakonec nebude.

A když tu samou texturu se stejnými parametry (light 255 255 255 3000) uložíš do defaultního lights.rad a z experta odmažeš ten -lights jailbreak_lights.rad, tak je taky mapa světlá po zkompilování? ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 11 úno 2024, 14:05

Luther píše:
Flendis22 píše:ALT+P dělám po každé akci, abych se ujistil, že mi po dokončení mapy nevyskočí 1000errorů, takže to mám v pořádku
A u toho pointfile mi to nabízí, kam chci uložit soubor jailbreak.pts, tudíž hádám, že neexistuje, popř. kam to mám uložit :D

Pokud ti to nenačte nic, ale chce to uložit pts soubor, tak leak tam asi nakonec nebude.

A když tu samou texturu se stejnými parametry (light 255 255 255 3000) uložíš do defaultního lights.rad a z experta odmažeš ten -lights jailbreak_lights.rad, tak je taky mapa světlá po zkompilování? ;)


Máš pravdu, venkovní světlo je mnohem lepší a světlo už se nenachází v místech, kde textura vůbec není, tudíž budu muset světlo přidat i do cel apod. :) Vyřešilo mi to i problém s FPS, mám všude nad 500FPS :D
Taková věc by mě vůbec nenapadla :?: Ačkoli tomu nerozumím, tak to funguje :) Přitom v defaultním .rad mám úplně totéž :D Vytrhl jsi mi trn z paty, moc ti děkuji za vyřešení problému a pěkný zbytek dne :lol:

VYŘEŠENO
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Re: lights.rad

Příspěvekod SupreRer » 11 úno 2024, 14:23 VIP

Můžu se tě ještě zeptat, co přesně jsi tedy udělal?

Já když používám vlastní .rad, tak ho mám ve složce s mapou (cstrike/maps) a funguje mi v pohodě, tak bych rád přišel na to, čím to bylo :D
Uživatelský avatar
SupreRer
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 993
Registrován: 30 lis 2019, 20:07
Bydliště: JailBreak #1

Re: lights.rad

Příspěvekod Luther » 11 úno 2024, 14:33

No podle mě to nevyřešilo nic. Buď je problém se samotným jailbreak_lights.rad a nebo nevím. :D Nebo možná byl problém v tom, že jsi tu samou texturu měl obsaženou v lights.rad i jailbreak_lights.rad a proto ten "fake leak". :)
Já nikdy nepoužíval vlastní rad soubor ale upravoval ten defaultní lights.rad. :D

SupreRer píše:Můžu se tě ještě zeptat, co přesně jsi tedy udělal?

Já když používám vlastní .rad, tak ho mám ve složce s mapou (cstrike/maps) a funguje mi v pohodě, tak bych rád přišel na to, čím to bylo :D

Takže nakonec může/musí být ten vlastní rad ve složce s mapou. Jsem malinko zmatený, já měl za to, že rad soubor musí být vždy ve složce kompilátoru. ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: lights.rad

Příspěvekod Flendis22 » 11 úno 2024, 14:43

SupreRer píše:Můžu se tě ještě zeptat, co přesně jsi tedy udělal?

Stejnou texturu jsem neměl obsaženou v obou, ale jen v tom vlastním :D
Já když používám vlastní .rad, tak ho mám ve složce s mapou (cstrike/maps) a funguje mi v pohodě, tak bych rád přišel na to, čím to bylo :D

Vlastní .rad (jailbreak_lights.rad) jsem měl ve složce c:/PG(x86)/hammer/tools
jailbreak_lights.rad v sobě měl zapsané pouze light 255 255 255 3000
nastavení kompilátoru s vlastním .rad -> $light_exe -lights jailbreak_lights.rad "$bspdir/$file"

Problém mi vyřešilo to, když jsem jailbreak_lights.rad smazal, a "light 255 255 255 3000" zapsal do defaultního light.rad a kompilátor upravil pouze na -> "$light_exe $bspdir/$file" :? :)
Flendis22
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 22
Registrován: 08 úno 2023, 20:12

Další

Zpět na Podpora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků