• Stránka 1 z 1
[Z]Majkie / JailBreak
Nick na serveru: Majkie
SID: STEAM_1:0:83804940
Sekce na které chci práva: JailBreak
Věk: 17 let
Hl.Stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=7441
Bany: Žádné
Něco o mně: Jak už jsem zmínil výše, tak je mi 17 let, pocházím z Ostravy, jelikož mi je "teprve" 17 let, tak ještě studuji na gymnáziu, živím se několika brigády najednou, konkrétně tvorbou webových aplikací a stránek celkově, pr u Logitechu a v neposlední řadě spolumajitel jednoho lepšího tuzemského týmu. Ve veškerém volném čase se snažím hrát Jailbreak na Gamesites.cz, tedy až na časy, když jsem se svou přítelkyní Zuzkou
. Jedinou mojí nevýhodou je možná moje povaha introverta, ale to pouze v přítomnosti více neznámých lidí, jinak se dokáži vyjadřovat bez menších problémů.
Proč právě já: Myslím si, že už od 1.6 mám mnoho zkušeností, zhruba 6 let hraní na JB. Umím se poměrně slušně vyjadřovat, i když už jsem celkem hodně naštvaný. Když kdokoliv nerozumí pravidlům, nebo něco dělá špatně, tak se snažím co nejdříve jim vysvětlit, co by měli změnit atd.
Zkušenosti s CS:GO: Ve hře mám dva účty (1000 hodin a 700 hodin), hru ovládám velmi dobře i na vyšším ranku, ale už mě moc mm a podobně nebaví, a veškerý čas věnuji JailBreaku.
Poznámka: Ohledně nahlašování do pp, a ještě jedné osobní věci, bych radši mluvil na teamspeaku s příslušnou osobou.
Děkuji
SID: STEAM_1:0:83804940
Sekce na které chci práva: JailBreak
Věk: 17 let
Hl.Stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=7441
Bany: Žádné
Něco o mně: Jak už jsem zmínil výše, tak je mi 17 let, pocházím z Ostravy, jelikož mi je "teprve" 17 let, tak ještě studuji na gymnáziu, živím se několika brigády najednou, konkrétně tvorbou webových aplikací a stránek celkově, pr u Logitechu a v neposlední řadě spolumajitel jednoho lepšího tuzemského týmu. Ve veškerém volném čase se snažím hrát Jailbreak na Gamesites.cz, tedy až na časy, když jsem se svou přítelkyní Zuzkou