• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Majkl/JailBreak
Nick na serveru: Majkl
SID: STEAM_0:0:445656861
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=75448
Bany, které jsem dostal: Žádné jsem nedostal
Něco o mně: Jmenuji se Michael a bydlím ve Velkém Šenově a už druhým rokem studuji na SOŠ strojírenské Mladá Boleslav jako Automechanik-Diagnostik. O auta se velmi zajímám, proto jsem si vybral jako svůj obor
. Zajímám se také o tenisky a oblečení. Ve svém volném čase také velmi rád běhám a jsem venku spolu s kamarády. To je zatím vše základní ohledně mně.
Proč právě já: Na sekci JailBreak hraji asi kolem 3 roků i s mým druhým účtem. Řekl bych že pravidla ovládám velmi dobře
. Velmi rád bych pomáhal neznalým lidem sekce JailBreak pomohl těm, kteří hru neúmyslně kazí a potrestal lidi, kteří jí úmyslně kazí.
Případné poznámky: Na všech serverech JailBreak jsem vlastníkem [VIP]
SID: STEAM_0:0:445656861
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=75448
Bany, které jsem dostal: Žádné jsem nedostal

Něco o mně: Jmenuji se Michael a bydlím ve Velkém Šenově a už druhým rokem studuji na SOŠ strojírenské Mladá Boleslav jako Automechanik-Diagnostik. O auta se velmi zajímám, proto jsem si vybral jako svůj obor

Proč právě já: Na sekci JailBreak hraji asi kolem 3 roků i s mým druhým účtem. Řekl bych že pravidla ovládám velmi dobře

Případné poznámky: Na všech serverech JailBreak jsem vlastníkem [VIP]
-
Majkl1231 - Kolemjdoucí
[Zamítnuto] Majkl/JailBreak
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Majkl/JailBreak
Ahoj,
jsme rádi, že se chceš stát adminem.
Nejprve však musíš projevit snahu a splnit podmínky pro přijetí - především máš jeden příspěvek na foru, tedy žádná nahlášení.
Zamítnuto
jsme rádi, že se chceš stát adminem.