Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

Maro595 / JailBreak

Příspěvekod MarekCZSK » 20 dub 2019, 21:04

Zdravím, rád by jsem požádal o admin práva na sekci JailBreak

Nick : Maro595

Nick na fórum : marek


Věk : 18

Steam nick : marek

Steam ID :STEAM_0:1:239276755

Bany : žádné

O sobě : Jmenuji se Marek a studuji vyšší Gymnázium ve 3. ročníku. Kromě sportování, učení a užívaní studentského života hraji CS 1.6 BLOCKADE Classic Business Tour - Online Multiplayer Board Game .

Proč chci práva ? : Jsem hráč který rád hraje na ostatních serverech JB než je JB#5,protože mám radši menší okruh lidí na serveru. (JB#1 hraji spíše když už na ostatních nejsou hráči, nebo když se mi stane že jsou na serveru hráči kteří natolik kazí hru že se to nedá a já s tím bez práv nemůžu nic dělat). Práva bych chtěl proto abych mohl naučit hráče správnému hraní a požitkem ze hry pro všechny se mi bohužel neustále stává že jsou tam hráči bez mikrofonu nebo kazí hru všemi různými způsoby a tomu bych chtěl zabránit a poučit je.

Akademická práva jsem měl před pár lety. Prošel jsem akademií u Pepika89 a získal full práva.

Před pár měsíci jsem byl v Akademii, ale musel jsem na chvíli posunout hraní stranou mimo to mi přišlo že je to proces tak na 3-5 měsíců práce v akademii přičemž bych musel běhat po všech JB a jenom čekat až někdo něco provede a já si ho mohl nahlásit a získat za to body, ale aktuální problémy na serveru to vůbec nevyřeší. Mimo to na JB#5 kde aktivně hraji se kazení hry vyskytuje většinou pouze pod trestem přehozu, upozornění, kicku nebo grabu a proti takovým situacím jsem nemohl nějak reagovat a vyřešit to, ikdyž dokáží hru opravdu znechutit a zkazit.
MarekCZSK
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 1
Registrován: 20 dub 2019, 20:53

Maro595 / JailBreak

od Rumcajz » 20 dub 2019, 21:04

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Maro595 / JailBreak