• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Mimka / Jailbreak
Nick na serveri M i m k a
SID STEAM_1:1:60047817
Sekcia, na ktorom chcem práva Jailbreak
Vek 21 rokov
Moje HlStats http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=142844
Bany, ktoré som doteraz dostala Žiadne
Niečo o mne Zdravím celý A-Team. Volám sa Miriam, prezývajú ma Mima/Mimka. Mám čerstvých 21 rokov. Som rodená Štiavničanka
S rodičmi už nebývam pol roka, pracujem ako časníčka/barmanka. Prekonala som covid, ktorý mi zanechal pár "vážnejších" dôsledkov. Pol roka sa snažím dostať do formy, aby som bola zdravá rovnako, ako predtým. Od veľa vecí ma to oslobodilo, no stále sa snažím myslieť pozitívne a na všetko sa pozerať s nadhľadom. Mojimi záľubami je predovšetkým futbal,tetovanie a počítačové hry, ktorým sa venujem už od malička. Som priateľská a ukecaná osôbka, snažím sa ľudom vyhovieť, pomôcť a byť ich oporou, keď to potrebujú. Poradiť im čo sa týka menších detailov aj na JB. Zo začiatku som sa učila aj ja prejsť z 1.6 JB pravidiel na tie, čo sú na CS:GO. Preto som so žiadosťou počkala, dokým sa nezačlením a nenaučím to, čo potrebujem vedieť.
Prečo práve ja? Som ohľaduplná a pochopím problém každého, na JB trávim času dosť a som prístupná kedykoľvek, keď je nejaký problém. Mojou cťou je pomáhať druhým a urovnať ich, poprípade pri neslušnom vyjadrovaní pokarhať, aby si zapamätali, že kvôli hre si tu nebudeme nadávať!
Skúsenosti z hry CS:GO CS:GO hrávam už od roku 2013, neskôr som hrávala za ženské teamy na scéne, no žiaľ kvôli môjmu slabému počítaču som sa toho môjho "sna" vzdala. Mám 4 300k+ hod., jb som hrávala už od 2009 na 1.6.
Na MM mám aktuálny rank "Supreme", na JB serveroch "Legendary Eagle".
Prípadne poznámky S adminmi vychádzam dobre, nemám s nimi žiadny problém. Punko, Akoo, Fury, Vítek, a mnoho ďalších.. Ostatných menovať nejdem, oni sami vedia
PS: Dúfam, že pre niektorých nie je dôvod priateľstva len to, že som žena!
Ako zvyknú mať niektorí jednotlivci poznámky na serveri.