Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Minecraft
Minecraft je nezávislá počítačová hra, původně napsaná v Javě švédským vývojářem Markusem "Notchem" Perssonem, nyní vyvíjená švédskou společeností Mojang. Jedná se o tzv. sandboxovou hru, což znamená, že je hráči ponechána téměř úplná svoboda pohybu a činností. Hráč se pohybuje v nekonečném náhodně generovaném světě, který se skládá z krychlí (bloků), představujících různé materiály. Minecraft lze hrát jako hru jednoho hráče (singleplayer) nebo jako hru více hráčů (multiplayer).
Hráč vybírá z několika herních módů, které určují například, jestli bude hráč smrtelný, do jaké míry bude zranitelný nebo jestli se po smrti hráče smaže stávající herní svět. Kromě herních módů má hra také 4 stupně obtížnosti. Nejlehčí z nich peaceful (mírumilovná) odstraňuje výskyt příšer a hráči se automaticky doplňují životy. Ve hře probíhá cyklus dne a noci, jeden cyklus trvá 20 minut. V herním světě se objevují tzv. mobové, což jsou herní bytosti, které neovládá hráč. To jsou např. zvířata, příšery nebo vesničané. V noci a ve stínu se objevují příšery.
Alfa verze pro PC byla veřejně vydána 17. května 2009. Plná verze hry byla vydána 18. listopadu 2011. Verze pro Android byla vydána už 7. října 2011 a verze pro iOS 17. listopadu 2011. Minecraft pro Xbox 360 byl vydán 9. května 2012; Minecraft pro PlayStation 3 17. prosince 2013; pro PlayStation 4 4. září 2013; pro PlayStation Vita 14. září 2014. Verze Minecraftu pro Windows Phone byla vydána 10. prosince 2014. Všechny verze hry jsou průbežně aktualizovány.
[b]Hra se stala jednou z velmi rychle rozšířených her na světě.[zdroj?] Podle oficiální stránky bylo ke dni 22. 6 2015 prodáno 19 909 313 kopií Minecraftu pro PC nebo Mac. Podle odborníků hra rozvíjí kreativitu.[13] Na oficiálních stránkách hry si lze po registraci zahrát neplacenou demoverzi.
Normální Svět
Overworld (okolní svět) je dimenze, ve které se ze začátku hráč objeví. Existuje od vydání prvního Minecraftu. Na výšku má 256 bloků. Od verze Beta 1.0 je spodní část mapy ohraničena skalním podložím (Bedrock), který lze zničit pouze v creative módu. Volně se zde pohybují zvířata a v noci se objevují příšery. Svět je složen převážně z hlíny, kamene, štěrku, písku, vody a rud.
Generují se zde struktury jako dungeony, chrámy v džungli, opuštěné doly, trhliny, jeskyně, jezírka, řeky, pevnosti a NPC vesničky. Obsahuje velké množství biomů, jejich variací a několik technických biomů, každý biom má svoji určitou teplotu, která klesá o 0,05 každých 30 výškových bloků; pokud je teplota nižší než 1,5 tak v biomu bude pršet, a pokud je nižší než 0,15 tak biom je sněžný/zamrzlý. Mezi biomy patří: lesy, pouště, džungle, bažiny, planiny, oceány a mnoho dalších.[20]
Nether
Nether (podsvětí) je dimenze podobná peklu. Do Netheru se lze dostat pomocí portálu, který se vyrábí z obsidiánů. Výšku i "nekonečnost" (Overworld není nekonečný, má 60000000x60000000 bloků. Je tedy rozlehlejší než Země.) má stejnou jako Overworld , ovšem souřadnice oproti Overworldu jsou 8krát menší – uražení 1 bloku v Netheru je jako vzdálenost 8 bloků v Overworldu. Nether tvoří zejména netherrack a láva, a občas se vyskytne i soul sand, glowstone, či quartz ore. Bedrockem je ohraničen zdola i shora. Nachází se zde Ghasti, Blaze, Magma Cube, Skeleton, Wither Skeleton a nejpočetněji Zombie Pigman. V Netheru se také nalézají Nether pevnosti z Nether Bricku, ve kterých se spawnují wither skeletoni, blazové i normální skeletoni, které jinde v Netheru nepotkáte.
Nether byl přidán ve verzi Alpha 1.2.0 (Halloween Update) a podstatně vylepšen ve verzi 1.0.0 (Nether Update).
The End
(zkracováno na End) je závěrečná dimenze (po dostání se z ní hra pokračuje), do které se hráč dostane po doplnění ender očí do ender portálu ve strongholdu. Objevuje se tam boss – Ender dragon, který létá a vystrkuje hráče přes okraj povrchu, a velká spousta Endermanů. Celá dimenze je stvořena z Endstone a obsidiánu. Z End bloku je tvořen povrch, z obsidiánu věže na kterých jsou Ender Crystaly, kolem kterých drak když proletí, získá HP (životy); ty hráč musí zničit, načež explodují a můžou poškodit i draka, pokud z daného krystalu zrovna čerpá životy když jej hráč zničí. Po zabití draka z něj - kromě ohňostroje - začnou padat zkušenosti (XP) a pod drakem se vytvoří portál zpět do Overworldu, a dračí vejce. Po vstupu do portálu se zobrazí závěrečné titulky a hráč se objeví na svém spawnu (místo kde se objevíte např. po smrti), nebo v posteli, ve které se vyspal poslední noc. Za zabití draka hráč dostane achievement(ocenení).
Mobové
Mobové jsou živá stvoření, se kterými se hráč ve hře setká. Dělí se na několik typů podle chování a vlastností:
Pasivní
Nikdy hráče nenapadnou a někteří mu mohou být dokonce prospěšní.
Mezi pasivní stvoření patří například vesničan, prase, slepice, netopýr, kráva a ovce.
Neutrální
Na hráče nezaútočí, dokud nejsou vyprovokováni.
Mezi ně patří Vlk, Zombie Pigman a Enderman. Při útoku na jednoho člena skupiny se brání všichni v okolí a útočí společně. K vyprovokování Endermana stačí pohled do jeho očí.
Agresivní
Agresivní stvoření ihned útočí na hráče, pokud ho zaregistrují (16 bloků; Zombie však 40). Většina z nich potřebuje určitou úroveň světla, aby se zrodili (přichází za tmy).
Mezi agresivní entity patří například: Creeper, Skeleton, Zombie, Ghast, Blaze, Witch a Wither skeleton. Speciálním případem je Spider, který se za světla stává neutrálním.
Spideři (Pavouci) se dělí na Cave (jeskynní) a normální. Normální se nevejde do díry 1x1 bloku, Cave pavouk ano. Cave pavouk vám dá, na rozdíl od normálního pavouka, jed, který vás dočasně zabíjí. Před pavouky se ochráníte zdí. Pavouci neumí lézt po průhledných blocích (sklo).
Zkrocení
Některá zvířata může hráč zkrotit.
Kočka (po zkrocení ocelota rybou) – plaší creepery
Pes (po zkrocení vlka kostí) – brání hráče a plaší kostlivce, navíc loví pasivní moby, které v jeho blízkosti hráč zraní.
Kráva, ovce, slepice, prase (nelze úplně ochočit, budou ale následovat hráče, pokud má v ruce pšenici [ovce, kráva], mrkev [prase,zajíc], semínka [slepice], pampeliška [jen králík]) - vhodné k chovu: kráva = kůže+steak+mléko, ovce = vlna+maso, prase = maso, slepice = vejce+peří+maso,zajíc = maso+kůže+krmivo.
Kůň - určen k jízdě, podržením mezerníku je možné skákat (dropuje kůži)Může na sobě mít koňské brnění.
Osel - velmi podobný koni, je možné do něj ukládat věci (má na sobě "truhlu"), jezdí pomaleji
Mula - kříženec osla a koně, nelze ho nalézt volně v přírodě.
Užiteční
Jsou vytvořeni hráčem.
Iron Golem (může se též objevit ve větší NPC vesnici, zabíjí agresivní a některé neutrální moby, po napadení vás může zabít) a Snow Golem (sněhulák).
Bossové
Bossové mají složitější útočné vzory a pohyby. Mají také velké množství zdraví, a větší útok než běžná monstra.
Ender Dragon – nachází se v Endu, má 1000 životů,po zabití se již znovu neobjeví a objeví se portál zpět do normálního světa
Wither – lze ho vyrobit z 4 soul sandů do tvaru písmenka T a 3 hlav wither skeletonů (lebek); má o 500 méně života než enderdragon a napadá všechny tvory kteří jsou živí. Po zabití z něj padne Nether Star, kterou lze využít pro výrobu Beaconu (=maják).
Minecraft 1.8
Mojang vypustil verzi Minecraftu 1.8, novinky:
Slime Blocky - vyrábí se z 9 slimeballů, fungují jako "trampolíny" (když na ně hráč/entita dopadne, tak budou na bloku skákat dokud se nezastaví), mohou "přilepit" a posunovat bloky (pomocí pistonů).
Granite, Andesite, Diorite - nové typy kamene, generují se ve velkých kusech podobně jako Gravel, a mohou být craftovány do tzv. Polished (vyhlazeného) Granite, Andesite, Diorite
Nové typy sandstonu - pískovce, červený sandstone, generující se v mesa biomech. Může být vycraftěn z červeného písku.
Dveře - stakují se po 64, vyrobí se 3 místo 1. Přibyly nové dveře vzhledem k druhu dřeva ze kterého byly vyrobeny.
World Border - animovaná hranice mapy, která nedovoluje absolutně nic projít skrz, kromě toho, když jste ve "spectator" módu. Dá se upravit s těmito následujícími commandy:
/worldborder center X Y Z - nastaví centrum hranice
/worldborder set (velikost) [čas] - nastaví velikost hranice, může být i načasována, když se rozšiřuje tak zezelená, když se smršťuje tak zčervená
/worldborder damage (buffer|ammount) (hodnota) - možnost buffer nastaví, za jaký počet bloků za hranicí dostane hráč/mob poškození; možnost damage nastaví míru poškození
Spectator mode - hráč nemá žádnou interakci se světem, ani s páčkami, tlačítkami, dveřmi, atd. Může se dívat přes oči jiného moba či hráče, pokud na něj klikne levým tlačítkem.
Endermite - nový agresivní mob, podobá se trochu Silverfishovi, ale je menší, a má fialové tělo. Spawnuje se občas, když se hráč teleportuje ender perlou..
Guardians - noví vodní mobové. Vypadají podobně jako squid (chobotnice), mají modrou barvu, jedno oko a ocas s ploutví. Jsou vůči hráči a squidům agresivní. Hlídají totiž novou strukturu ve hře - podvodní palác. V něm se nachází i nové bloky jako Prismarine a Sea Lantern. Jeden palác vždy hlídají tři velcí guardiani, tzv. "Elder Guardian". Na rozdíl od normálních guardianů je světle šedý, bere vám víc života a přidělá vám negativní efekty. Všichni guardianové "vysílají" při útoku paprsky na oběť. http://minecraft.gamepedia.com/Guardian
Rabbit - králíci, po zabití z nich padá králičí maso, králičí noha, můžou být ochočeni mrkví, zlatou mrkví a pampeliškou. Existují i 2 tajné varianty králíků, první je velmi vzácný agresivní králík s rudýma očima, a druhý je králík pojmenovaný name tagem "Toast". Druhý se však přirozeně nespawnuje.
Další....
Historie verzí 1.6-1.8
datum vydání
1.8.4 17. dubna 2015
1.8.3 20. února 2015
1.8.2 19. února 2015
1.8.1 24. listopadu 2014
1.8 2. září 2014
1.7.10 26. června 2014
1.7.9 14. dubna 2014
1.7.8 11. dubna 2014
1.7.7 9. dubna 2014
1.7.6 9. dubna 2014
1.7.5 26. února 2014
1.7.4 10. prosince 2013
1.7.2 25. října 2013
1.6.4 19. září 2013
1.6.2 8. července 2013
1.6.1 1. července 2013
zpracovano zde
Hráč vybírá z několika herních módů, které určují například, jestli bude hráč smrtelný, do jaké míry bude zranitelný nebo jestli se po smrti hráče smaže stávající herní svět. Kromě herních módů má hra také 4 stupně obtížnosti. Nejlehčí z nich peaceful (mírumilovná) odstraňuje výskyt příšer a hráči se automaticky doplňují životy. Ve hře probíhá cyklus dne a noci, jeden cyklus trvá 20 minut. V herním světě se objevují tzv. mobové, což jsou herní bytosti, které neovládá hráč. To jsou např. zvířata, příšery nebo vesničané. V noci a ve stínu se objevují příšery.
Alfa verze pro PC byla veřejně vydána 17. května 2009. Plná verze hry byla vydána 18. listopadu 2011. Verze pro Android byla vydána už 7. října 2011 a verze pro iOS 17. listopadu 2011. Minecraft pro Xbox 360 byl vydán 9. května 2012; Minecraft pro PlayStation 3 17. prosince 2013; pro PlayStation 4 4. září 2013; pro PlayStation Vita 14. září 2014. Verze Minecraftu pro Windows Phone byla vydána 10. prosince 2014. Všechny verze hry jsou průbežně aktualizovány.
[b]Hra se stala jednou z velmi rychle rozšířených her na světě.[zdroj?] Podle oficiální stránky bylo ke dni 22. 6 2015 prodáno 19 909 313 kopií Minecraftu pro PC nebo Mac. Podle odborníků hra rozvíjí kreativitu.[13] Na oficiálních stránkách hry si lze po registraci zahrát neplacenou demoverzi.
Normální Svět
Overworld (okolní svět) je dimenze, ve které se ze začátku hráč objeví. Existuje od vydání prvního Minecraftu. Na výšku má 256 bloků. Od verze Beta 1.0 je spodní část mapy ohraničena skalním podložím (Bedrock), který lze zničit pouze v creative módu. Volně se zde pohybují zvířata a v noci se objevují příšery. Svět je složen převážně z hlíny, kamene, štěrku, písku, vody a rud.
Generují se zde struktury jako dungeony, chrámy v džungli, opuštěné doly, trhliny, jeskyně, jezírka, řeky, pevnosti a NPC vesničky. Obsahuje velké množství biomů, jejich variací a několik technických biomů, každý biom má svoji určitou teplotu, která klesá o 0,05 každých 30 výškových bloků; pokud je teplota nižší než 1,5 tak v biomu bude pršet, a pokud je nižší než 0,15 tak biom je sněžný/zamrzlý. Mezi biomy patří: lesy, pouště, džungle, bažiny, planiny, oceány a mnoho dalších.[20]
Nether
Nether (podsvětí) je dimenze podobná peklu. Do Netheru se lze dostat pomocí portálu, který se vyrábí z obsidiánů. Výšku i "nekonečnost" (Overworld není nekonečný, má 60000000x60000000 bloků. Je tedy rozlehlejší než Země.) má stejnou jako Overworld , ovšem souřadnice oproti Overworldu jsou 8krát menší – uražení 1 bloku v Netheru je jako vzdálenost 8 bloků v Overworldu. Nether tvoří zejména netherrack a láva, a občas se vyskytne i soul sand, glowstone, či quartz ore. Bedrockem je ohraničen zdola i shora. Nachází se zde Ghasti, Blaze, Magma Cube, Skeleton, Wither Skeleton a nejpočetněji Zombie Pigman. V Netheru se také nalézají Nether pevnosti z Nether Bricku, ve kterých se spawnují wither skeletoni, blazové i normální skeletoni, které jinde v Netheru nepotkáte.
Nether byl přidán ve verzi Alpha 1.2.0 (Halloween Update) a podstatně vylepšen ve verzi 1.0.0 (Nether Update).
The End
(zkracováno na End) je závěrečná dimenze (po dostání se z ní hra pokračuje), do které se hráč dostane po doplnění ender očí do ender portálu ve strongholdu. Objevuje se tam boss – Ender dragon, který létá a vystrkuje hráče přes okraj povrchu, a velká spousta Endermanů. Celá dimenze je stvořena z Endstone a obsidiánu. Z End bloku je tvořen povrch, z obsidiánu věže na kterých jsou Ender Crystaly, kolem kterých drak když proletí, získá HP (životy); ty hráč musí zničit, načež explodují a můžou poškodit i draka, pokud z daného krystalu zrovna čerpá životy když jej hráč zničí. Po zabití draka z něj - kromě ohňostroje - začnou padat zkušenosti (XP) a pod drakem se vytvoří portál zpět do Overworldu, a dračí vejce. Po vstupu do portálu se zobrazí závěrečné titulky a hráč se objeví na svém spawnu (místo kde se objevíte např. po smrti), nebo v posteli, ve které se vyspal poslední noc. Za zabití draka hráč dostane achievement(ocenení).
Mobové
Mobové jsou živá stvoření, se kterými se hráč ve hře setká. Dělí se na několik typů podle chování a vlastností:
Pasivní
Nikdy hráče nenapadnou a někteří mu mohou být dokonce prospěšní.
Mezi pasivní stvoření patří například vesničan, prase, slepice, netopýr, kráva a ovce.
Neutrální
Na hráče nezaútočí, dokud nejsou vyprovokováni.
Mezi ně patří Vlk, Zombie Pigman a Enderman. Při útoku na jednoho člena skupiny se brání všichni v okolí a útočí společně. K vyprovokování Endermana stačí pohled do jeho očí.
Agresivní
Agresivní stvoření ihned útočí na hráče, pokud ho zaregistrují (16 bloků; Zombie však 40). Většina z nich potřebuje určitou úroveň světla, aby se zrodili (přichází za tmy).
Mezi agresivní entity patří například: Creeper, Skeleton, Zombie, Ghast, Blaze, Witch a Wither skeleton. Speciálním případem je Spider, který se za světla stává neutrálním.
Spideři (Pavouci) se dělí na Cave (jeskynní) a normální. Normální se nevejde do díry 1x1 bloku, Cave pavouk ano. Cave pavouk vám dá, na rozdíl od normálního pavouka, jed, který vás dočasně zabíjí. Před pavouky se ochráníte zdí. Pavouci neumí lézt po průhledných blocích (sklo).
Zkrocení
Některá zvířata může hráč zkrotit.
Kočka (po zkrocení ocelota rybou) – plaší creepery
Pes (po zkrocení vlka kostí) – brání hráče a plaší kostlivce, navíc loví pasivní moby, které v jeho blízkosti hráč zraní.
Kráva, ovce, slepice, prase (nelze úplně ochočit, budou ale následovat hráče, pokud má v ruce pšenici [ovce, kráva], mrkev [prase,zajíc], semínka [slepice], pampeliška [jen králík]) - vhodné k chovu: kráva = kůže+steak+mléko, ovce = vlna+maso, prase = maso, slepice = vejce+peří+maso,zajíc = maso+kůže+krmivo.
Kůň - určen k jízdě, podržením mezerníku je možné skákat (dropuje kůži)Může na sobě mít koňské brnění.
Osel - velmi podobný koni, je možné do něj ukládat věci (má na sobě "truhlu"), jezdí pomaleji
Mula - kříženec osla a koně, nelze ho nalézt volně v přírodě.
Užiteční
Jsou vytvořeni hráčem.
Iron Golem (může se též objevit ve větší NPC vesnici, zabíjí agresivní a některé neutrální moby, po napadení vás může zabít) a Snow Golem (sněhulák).
Bossové
Bossové mají složitější útočné vzory a pohyby. Mají také velké množství zdraví, a větší útok než běžná monstra.
Ender Dragon – nachází se v Endu, má 1000 životů,po zabití se již znovu neobjeví a objeví se portál zpět do normálního světa
Wither – lze ho vyrobit z 4 soul sandů do tvaru písmenka T a 3 hlav wither skeletonů (lebek); má o 500 méně života než enderdragon a napadá všechny tvory kteří jsou živí. Po zabití z něj padne Nether Star, kterou lze využít pro výrobu Beaconu (=maják).
Minecraft 1.8
Mojang vypustil verzi Minecraftu 1.8, novinky:
Slime Blocky - vyrábí se z 9 slimeballů, fungují jako "trampolíny" (když na ně hráč/entita dopadne, tak budou na bloku skákat dokud se nezastaví), mohou "přilepit" a posunovat bloky (pomocí pistonů).
Granite, Andesite, Diorite - nové typy kamene, generují se ve velkých kusech podobně jako Gravel, a mohou být craftovány do tzv. Polished (vyhlazeného) Granite, Andesite, Diorite
Nové typy sandstonu - pískovce, červený sandstone, generující se v mesa biomech. Může být vycraftěn z červeného písku.
Dveře - stakují se po 64, vyrobí se 3 místo 1. Přibyly nové dveře vzhledem k druhu dřeva ze kterého byly vyrobeny.
World Border - animovaná hranice mapy, která nedovoluje absolutně nic projít skrz, kromě toho, když jste ve "spectator" módu. Dá se upravit s těmito následujícími commandy:
/worldborder center X Y Z - nastaví centrum hranice
/worldborder set (velikost) [čas] - nastaví velikost hranice, může být i načasována, když se rozšiřuje tak zezelená, když se smršťuje tak zčervená
/worldborder damage (buffer|ammount) (hodnota) - možnost buffer nastaví, za jaký počet bloků za hranicí dostane hráč/mob poškození; možnost damage nastaví míru poškození
Spectator mode - hráč nemá žádnou interakci se světem, ani s páčkami, tlačítkami, dveřmi, atd. Může se dívat přes oči jiného moba či hráče, pokud na něj klikne levým tlačítkem.
Endermite - nový agresivní mob, podobá se trochu Silverfishovi, ale je menší, a má fialové tělo. Spawnuje se občas, když se hráč teleportuje ender perlou..
Guardians - noví vodní mobové. Vypadají podobně jako squid (chobotnice), mají modrou barvu, jedno oko a ocas s ploutví. Jsou vůči hráči a squidům agresivní. Hlídají totiž novou strukturu ve hře - podvodní palác. V něm se nachází i nové bloky jako Prismarine a Sea Lantern. Jeden palác vždy hlídají tři velcí guardiani, tzv. "Elder Guardian". Na rozdíl od normálních guardianů je světle šedý, bere vám víc života a přidělá vám negativní efekty. Všichni guardianové "vysílají" při útoku paprsky na oběť. http://minecraft.gamepedia.com/Guardian
Rabbit - králíci, po zabití z nich padá králičí maso, králičí noha, můžou být ochočeni mrkví, zlatou mrkví a pampeliškou. Existují i 2 tajné varianty králíků, první je velmi vzácný agresivní králík s rudýma očima, a druhý je králík pojmenovaný name tagem "Toast". Druhý se však přirozeně nespawnuje.
- Kód: Vybrat vše
Minimání požadavky Doporučené požadavky
Procesor Intel Pentium D nebo AMD Athlon 64 (K8) 2.6 GHz Intel Core i3 nebo AMD Athlon II (K10) 2.8 GHz
Grafická karta Intel HD Graphics / AMD ekvivalent, od verze hry 1.7 s podporou OpenGL 2.1 GeForce 2xx / ATI Radeon 5xxx a více s podporou OpenGL 3.3
RAM 2 GB[p 3] 4 GB
Pevný disk 200 MB 1 GB
Další....
Historie verzí 1.6-1.8
datum vydání
1.8.4 17. dubna 2015
1.8.3 20. února 2015
1.8.2 19. února 2015
1.8.1 24. listopadu 2014
1.8 2. září 2014
1.7.10 26. června 2014
1.7.9 14. dubna 2014
1.7.8 11. dubna 2014
1.7.7 9. dubna 2014
1.7.6 9. dubna 2014
1.7.5 26. února 2014
1.7.4 10. prosince 2013
1.7.2 25. října 2013
1.6.4 19. září 2013
1.6.2 8. července 2013
1.6.1 1. července 2013
zpracovano zde
Veterání tajemník zombies.
-
WalkCZ - Mistr
- Příspěvky: 444
- Registrován: 23 led 2013, 17:48
- Bydliště: Opava
Re: Minecraft
Toto by se spíš hodilo na nějakou rubriku, nebo článek pro začínající hráče., jenže to si asi každý najde na internetu, jinak super počtení. 

-
SirCechro - Mistr
- Příspěvky: 542
- Registrován: 02 led 2015, 19:15
- Bydliště: SWEDEN
Re: Minecraft
Moc dlouhé, 95% lidí si to ani nepřečte 

-
lexikon570 - Amatér
- Příspěvky: 49
- Registrován: 27 črc 2014, 09:33
Re: Minecraft
Nudil jsem se, tak jsem došel až ke konci 
Akorát ti tam chybí verze, jako 1.5.2, nebo 1.2 apod..

Akorát ti tam chybí verze, jako 1.5.2, nebo 1.2 apod..

Anime ani Manga, nejsou smyslem života,, Ale dokáží nám ukázat jeho význam.. Anime je cesta životem, a život je zobrazen v Anime..
#eVIP - BaseBuilder #3, Dust Only #1, Furien #1
#VIP - Knife #2, Knife #5, Furien #4, JailBreak #5, Website, Teamspeak
#eVIP - BaseBuilder #3, Dust Only #1, Furien #1
#VIP - Knife #2, Knife #5, Furien #4, JailBreak #5, Website, Teamspeak
-
Tatsumi - Zkušený
- Příspěvky: 185
- Registrován: 09 dub 2013, 08:46
- Bydliště: Brno
Re: Minecraft
lexikon570 píše:Moc dlouhé, 95% lidí si to ani nepřečte
asi tak

-
goofik - Amatér
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 dub 2014, 19:03
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků