Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] MK4golf | Jailbreak

Příspěvekod SkyL1NE » 25 bře 2022, 13:33

Nick na serveru: MK4golf
SID: STEAM_0:1:203855159
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 18
Mé Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=22549
Bany, které jsem dostal: Report Ban, tak cca po 2 letech ho stále mám :( i přes unban žádost
Něco o mně: Čauky, jmenuju se Tobias a vystupuju na platformě TikTok jako Tobiasjakub. Je mi 18 a studuji Střední Školu obchodní v Praze (4 ročník). Narodil jsem se na Slovensku. Dokážu přijmout tvrdý humor ale taky jsem dost výbušný. V létě si začnu dělat řidičský průkaz, jelikož miluju auta. Hraju závodně fotbal. V akademii jsem byl už tak cca 2 roky zpět, žádost jsem si poslal i před týdnem, byla však zamítnutá. Nenahlašoval jsem a měl jsem v chatu spam (hlavně kvůli mikrofonu). Celkově pokud jsi normální člověk tak semnou problém mít nebudeš ;). Mám svůj negativní názor na některé akademiky z důvodu jejich vystupování a povyšování nad ostatní hráče (moje názvy zbraní na jb). Důvodem, proč nečekám měsíc na akademii je, že pravidla umím. Na gs hraju s přestávkami už cirka 5 let. Osobně s hráči, i adminy mám dobré vztahy <3. Pokud je někdo neznalý v pravidlech, vždy rád vše vklidu vysvětlím a snažím se pomáhat. Ano, je pravda že občas udělám malinkou chybku, ta se stává z nepozornosti. Vždy si to uvědomím, omluvím se za to a snažím se poté vyjít hráči vstříc. <3 Jsem hodně komunikativní a přátelský člověk (pokud se teda někdo nechová jako naprostý idiot)… Na Jailbreak serverech trávím spoustu času.

Proč právě já: Často vídám lidi kteří hru trolí nebo rozdávají nesmyslné příkazy a poté killy. Až mě mrzí bezbranní lidé, kteří si přišli hru užít a místo toho poslouchají nadávky a urážky, já s tím nemohu v danou chvíli nic udělat. Uznávám že se stalo, že jsem se musel zeptat admina ale celkově jinak pravidla ovládám a vyznám se v nich. :)