• Stránka 1 z 1
[Přijat] MrFish / Survival
Zdravím,
1. Vek: 19, o chvíľku 20.
2. Nick v hre: MrFish
3. Originálny MC: Nemám, nie je problém dokúpiť.
4. VIP (Mám aktivované / Nemám Aktivované ) : Mám, ExtraVIP.
5. Primárny server kde chcete práva: Survival.
6. Denná aktivita: Veľa, hrávam aj v práci, aj doma. Cez víkendy to je slabšie, hrám len cez deň, v noci na servery neviem byť, priateľka by ma zabila.
7. Priestupky na gamesites: Žiadne.
8. Priestupky mimo gamesites: Žiadne.
9. Niečo o mne (minimálne 20 slov): Volám sa Lukáš, mám 19 rokov. Chodil som na Pedagogickú a soc. akadémiu kde som študoval sociálnu prácu, psychológiu, soc. pedagogiku). Momentálne pracujem ako programátor a grafik.
10. Prečo práve ja mám byť adminom (minimálne 50 slov): Snažím sa pomáhať, väčšinou všetky peniaze, blocky a všetko čo mám, aj tak rozdám hráčom. VIP som si kúpil zatiaľ na každom servery GS kde som hral ( myslím všetky creative čo boli ), snažím sa upozorniť hráčov na nadávky, nahlasovať cheating a podobne, som kľudný a vyrovnaný človek.
Prajem pekný zvyšok tohto nudného pondelku.
S pozdravom,
Lukáš
PS:Pardón, zabudol som dodať, že toto je nový nick na webe, starý : whathappened. Takže tu nie som prvý deň.
1. Vek: 19, o chvíľku 20.
2. Nick v hre: MrFish
3. Originálny MC: Nemám, nie je problém dokúpiť.
4. VIP (Mám aktivované / Nemám Aktivované ) : Mám, ExtraVIP.
5. Primárny server kde chcete práva: Survival.
6. Denná aktivita: Veľa, hrávam aj v práci, aj doma. Cez víkendy to je slabšie, hrám len cez deň, v noci na servery neviem byť, priateľka by ma zabila.

7. Priestupky na gamesites: Žiadne.
8. Priestupky mimo gamesites: Žiadne.
9. Niečo o mne (minimálne 20 slov): Volám sa Lukáš, mám 19 rokov. Chodil som na Pedagogickú a soc. akadémiu kde som študoval sociálnu prácu, psychológiu, soc. pedagogiku). Momentálne pracujem ako programátor a grafik.