• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]mYsmackY Administrátor- podpora ZM Server
Dobrý deň volám sa Jozef, prichádzam s pozdravom a s návrhom na spoluprácu ako Administrátor.
Nick v hre : mYsmackY
Nick na fóre : Luysbe
Profil na fóre posting.php?mode=post&f=695
Vek : 26
Steam nick : mYsmackY
Steam ID : STEAM_0:0:118955847
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nehral som steam dlhšiu dobu Ban som závažný žiadny nedostal,
Niečo o sebe : Volám, sa Jozef venujem sa MLM marketingu od 16 ( šestnástich ) rokov s profesionálneho hladiska 4 ( štyri ) roky. V roku 2018 som rozšíril svoje portfólio v kryptomenách, investícia do Blokchainu. Pracujem ako SZČO, som podstivý človek a živým sa rôznorodou prácou. Medzi moje priority patrí samovzdelávanie a voľný čas
ochota nápomoci a zlepšenia.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem byť prínosom pre portál v rámci správneho fungovania na serveroch, aby sa nastavil systém k správnemu vchodu, par krát som postrehol narážky na propagáciu niektorých vecí ktoré nie su správne pre mládež poprípade hociktorú inú osobu ktorá chce tráviť svôj čas na slušnom fungujúcom portáli gamesites.eu
a tým pádom by som sa chcel podielať na im zlepšeniu rešpektovaniu a tolerancie voči ostatným hráčom
jedná sa konkrétne o ZM Zombie Night #1 81.0.217.184:27027
Ku príležitosti oslovenia by som už len rád popriaľ veľa spokojných hráčov, nových hráčov a zaujímavych sponzorov.
Prajem všetkého dobra a veľa úspechu v reálnom a virtuálnom živote.
Zostávam s pozdravom a verným hráčom
Tóth Jozef ( mYsmackY)
Nick v hre : mYsmackY
Nick na fóre : Luysbe
Profil na fóre posting.php?mode=post&f=695
Vek : 26
Steam nick : mYsmackY
Steam ID : STEAM_0:0:118955847
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nehral som steam dlhšiu dobu Ban som závažný žiadny nedostal,