Sekce určená pro tvorbu map do hry CS2.

NAVRHY máp na TTT (niesu moje)

Příspěvekod SanoPepeTeSK » 27 črc 2020, 09:04

2 Návrhy na nové mapy na server TTT
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=534491717ttt_rooftops_2016
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=273504738ttt_krusty_krab
Ked táto čast není na návrhy máp tak sa omlúvam.
SanoPepeTeSK
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 22 črc 2020, 12:38

NAVRHY máp na TTT (niesu moje)

od Rumcajz » 27 črc 2020, 09:04

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: NAVRHY máp na TTT (niesu moje)

Příspěvekod ZelezoBeton » 27 črc 2020, 16:45 VIP

A pozrel si si aspoň pre akú hru sú tie mapy určené? Z toho usudzujem, že si ich ani netestoval.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
ZelezoBeton
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 839
Registrován: 09 led 2017, 18:26
Bydliště: San Francisco Armory

Re: NAVRHY máp na TTT (niesu moje)

Příspěvekod KondomfromCTF » 15 srp 2020, 01:31 VIP

FAQ:

Q: What games are required?
A: CSS.


Q: Are you the developer of the original ttt_rooftops?
A: Yes.

Q: Is this an official update or an alternative vision?
A: Official update. This version is intended as a replacement for ttt_rooftops_a2_f1.

Q: Will there be more updates to ttt_rooftops_2016 coming?
A: Possibly, yes-no.. Maybe.

Q: Will this version run better or worse than ttt_rooftops_a2_f1?
A: Both. The framerate is far more stable than in a2_f1, but depending on your current position you will experience either an increase or decrease in FPS compared to previous versions. The map will continue to be optimized as time goes on though, so framerate will only increase with newer versions to come.

Q: Why is it so much bigger than a2_f1?
A: The map features a fair amount of custom content, as well as higher quality and more advanced lighting methods. This I believe is worth it, as it has allowed the map to achieve far higher potential than just using standard assets and basic lighting techniques. Hopefully you will agree.

Q: Did this update REALLY take you 2 years to produce?
A: Yes, this was the result of lots of changes and reworks over that period of time, as well as an on/off development schedule.

Q: What if I prefer simpler, more traditional maps like rooftops_a2_f1 but want the graphical and layout changes seen in rooftops_2016?
A: Don't worry, I've got you covered! After the main version of ttt_rooftops_2016 has been finished, I will be moving onto ttt_rooftops_2016_lite! Check below for more details.
https://steamcommunity.com/id/dancuspicus/
Uživatelský avatar
KondomfromCTF
CS:GO Server Admin
CS:GO Server Admin
 
Příspěvky: 789
Registrován: 12 črc 2015, 09:23


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků