Vše ohledně kategorie serverů: Call of Duty

Návrhy na změnu

Příspěvekod lulukupunus » 05 dub 2020, 21:42

Zdravím, napíšu sem pár věcí, které by bylo dobré změnit na COD:MW příští reset.

1) Čas kola je 2:17, což je spousta času pro T, aby plantli a velmi často se stává, že T mají přesilu, takže by ho bylo dobré snížit na 1:50 nebo 1:55.
2) Demolition by měl mít jen 1 nebo 2 dynamity za kolo, protože ti, kteří za něho hrajou, jsou na dynamitu příliš závislí.
3) Rusherovi by se měla odstranit šance při zásahu na oslepení. Když se to stane, Rusher většinou zabije toho člověka, aniž by proti tomu mohl něco dělat.
4) Engineer by neměl být schopen se hýbat, když pokládá turrety, protože je to dost nevybalancovaná postava. Ale musel by mít možnost nějak zrušit to pokládání turrety.
5) Bylo by dobré přidat více map ať už nějaké fy_ mapy nebo s rukojmími.
Menší seznam map, které by byly dobré na přidání:
de_nuke, de_cbble, de_aztec, de_cpl_strike, de_train, de_duzt2, fy_snow, cs_assault, cs_italy a cs_office
(Některé postavy by byly absurdní na nějakých fy_ mapách, např. engineer a taky engineer by byl až moc dobrej v mapách s rukojmími.)
lulukupunus
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 6
Registrován: 05 dub 2020, 19:39

Návrhy na změnu

od Rumcajz » 05 dub 2020, 21:42

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Návrhy na změnu

Příspěvekod Tycoon51 » 06 dub 2020, 19:06

Tak na dynamitu je OP hlavně to že se jedná o okamžitý AoE damage, který má poměrně velký dosah a to i skrz zdi a slabší classy zabije bez i výstřelu (průměrně ubírá tak 130 hp což je hoodně silné). Doporučoval bych buďto snížit dosah, damage nebo zajímavá myšlenka by byla zavést na to delay (výbuch se provede např. 2-3 sekundy po aktivaci schopnosti). Je mi jasné že to vyžaduje zásah do samotného kódu modu, tak nevím jestli se tomu někdo bude věnovat
Tycoon51
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 69
Registrován: 31 kvě 2016, 13:34

Re: Návrhy na změnu

Příspěvekod Tycoon51 » 06 dub 2020, 19:12

Rusher mi přijde OK, je silný na blízko ale proti automatickým zbraním na střední-velkou vzdálenost nemá šanci, a hp taky tolik nemá, takže lehne na 1 hit z awp
Tycoon51
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 69
Registrován: 31 kvě 2016, 13:34

Re: Návrhy na změnu

Příspěvekod lulukupunus » 07 dub 2020, 14:52

S dynamitem naprosto souhlasím, ale rusher je docela OP s tou šancí na flash. Minulý reset měl HardStyle full dmg, full speed a několik bodů v HP, takže mohl být absurdně rychle na nějakých místech a dával velký dmg. Střední/velká vzdálenost pro rushera nejsou nějaký extra problém, protože si prostě přiběhne blíž nebo tou cestou nepůjde. Samozřejmě i na blízkou vzdálenost mají classy s automatickou zbraní solidní šanci, protože automatická brokovnice docela kope a pumpovací je pomalá, ale pokud budou mít smůlu a dostanou rng flash, tak pravděpodobně umřou. A ta šance na ten flash není ani tak malá, když vás trefí víckrát.
lulukupunus
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 6
Registrován: 05 dub 2020, 19:39

Re: Návrhy na změnu

Příspěvekod sosko » 20 dub 2020, 20:30

sniperovi by to chcelo zvysit o kusok dmg lebo ked na teba vybehne rambo alebo demo ( 70% hracov hra za tieto classy) tak ked nedas hlavu si vybaveny... im staci dat 3 hity, ktore daju za sekundu a ja mam na to kym obtahne 2-3 sekundy co je dost vela si myslim. davam vsetko do int a na lvl 10-15 to nestaci na niektore classy na lvl 1......
šošo: Všetko zlé je na niečo dobré
Uživatelský avatar
sosko
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 100
Registrován: 29 led 2013, 20:58
Bydliště: Trnava

Re: Návrhy na změnu

Příspěvekod Skuny » 09 led 2022, 18:23

Ahoj měl bych pár otázek: Bylo by možné dát víc map na COD MW1 ?
Upravit mapy nebo upravovat mapy? a dát botum víc inteligence? Díky
Uživatelský avatar
Skuny
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
 
Příspěvky: 29
Registrován: 10 bře 2021, 02:01


Zpět na Call of Duty Servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků