Zde můžete najít rady a návody k LOLku.

Nejčastější problémy a jejich řešení

Příspěvekod Sarmi » 05 čer 2015, 06:26 VIP

Chyby, problémy a jejich řešení


Pokud něco z níže specifických postupů nezabere či jste narazili na úplně odlišný problém, vyzkoušejte nejčastější „Všeléky“:

•Spouštět hru jako správce
•Zkontrolovat zda je hra povolená ve Firewallu
•Zkus spustit hru bez antiviru a podobných programů (nebo si přidej hru do vyjímek)
•Restart PC
•Restart routeru/modemu
•Než spustíš klienta tlačítkem "Spustit", nech v launcheru opravit data přes nastavení
•Reinstall hry
Pokud se Vám i přes veškeré návody nepodařilo problém odstranit, neváhejte založit diskuzi s nadpisem, který popisuje Váš problém v několika slovech, kde dále svůj problém popíšete (popřípadě dodáte snímky obrazovky) či využijte „Podpory“(link) v pravém horním rohu stránek.

Specifické problémy/chyby a jejich řešení:

Odkazy na jiná vlákna ohledně oprav:

- Oprava nejčastějších chyb pro patch 5.9
http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... o-verzi-59

- Firewall potíže
http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... iska-riotu

- Nejčastější chyby s Launcherem
http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... launcherem

- FPS potíže
http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... auenau-fps

- Oprava nejčastějších chyb s hrou
http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... omy-s-hrou


Specifické chyby různých OS
_________________________________________________________________________________

Mám Windows a nemůžu se připojit přes klienta

•Vypni hru
•Otevři Internet Explorer
•Nástroje/Nastavení » Možnosti Internetu » Upřesnit (záložka)
•Zaškrtni - "use tls 1.0" nebo "reset after restart"
•Ulož změny
•Zapni hru

Mám Windows XP SP2 a (jakkoliv) mi nejde/blbne hra

•Stáhněte a nainstalujte SP3

Updatoval jsem Windows 8 na 8.1 a blbne mi hra

•Najdi tento soubor ve složce se hrou: *\Riot Games\League of Legends\lol.launcher.exe
•Klikni na soubor pravým tl. myši a vyber Vlastnosti » záložka kompatibility » zvol spouštění programu jako kompatibilní a Windows 7 nebo 8

Server je offline

•Server je opravdu offline, zkontrolujte Stav serverů - http://boards.eune.leagueoflegends.com/cs/c/stav-serveru#, kde najdete informace, zda-li problém není u nás a jakého je charakteru.
•Povolte skriptování prohlížeče - https://support.microsoft.com/cs-cz/gp/howtoscript
•Restartujte počítač
•Internet Explorer je v režimu „Offline“, změňte režim
•Máte nastaveno používání proxy serveru, vypnout (Možnosti internetu » Připojení » Nastavení místní sítě » Automaticky zjišťovat nastavení)
•V Internet Exploreru vypněte certifikáty (IE » Možnosti internetu » Upřesnit » Obnovit upřesňující nastavení; nebo; IE » Možnosti Internetu » Upřesnit » Obnovit » zrušte zaškrtnutí políčka „Kontrolovat odvolání certifikátů vydavatele“ (poté co se úspěšně „lognete“ do hry obnovte znovu upřesňující nastavení, aby se zamezilo dalším problémům se zabezpečením))
•Restartujte modem/router
•Obnovte nastavení zabezpečení internetu (Možnosti internetu » Upřesnit » Obnovit)
•Ujistěte se, že hodiny Vaše počítače jsou synchronizovány
•Zkuste tento fix - https://go.microsoft.com/?linkid=9657448 od společnosti Microsoft
•Odinstalujte „Pando Media Booster“

V Patcheru není nic vidět

Vypnout AVG Accelerator - http://www.avg.com/cz-cs/caste-dotazy.num-5201

Launcher se bez varování zavře / neotevře se při rozkliknutí

•Spusťte hru jako správce
•Pokud jste právě provedli obnovu systému, měli virus, či reinstalovali Windows, přeinstalujte hru
Projděte si RADS fix v tomto videu - https://www.youtube.com/watch?v=HHcfG9RV9Rw

Chybová hláška „Unable to connect to the network“ („Spojení se nezdařilo“ / „Nelze se připojit k síti“)

•Hra musí být nainstalována v podadresáři, aby pracovala správně
•Během výpadku jste byli přihlášeni, zkuste se za chvíli znovu připojit

RADS chyby – Nelze se připojit k http serveru / Kernel Patcher přestal pracovat


•Zavřete hru, stiskněte Ctrl+Alt+Delete, spusťte „Správce úloh“, vyberte záložku „Procesy“ a ukončete veškeré procesy začínající LoL*, poté opět spusťte hru
•Ve složce Riot Games/RADS/system (dle Vaší cesty instalace) klikněte pravým tl. myši na rads_user_kernel.exe a nastavte spouštění programu „jako Správce“, poté zapněte hru
•Smažte složku LoL_Air_Client (Riot Games\RADS\Projects) a poté znovu spusťte hru a nechte hru opatchovat
•Změňte nastavení DNS - http://mintywhite.com/windows-7/change- ... windows-7/
•Nahraďte soubor „rads_user_kernel.exe“ (Riot Games/RADS/systém), tímto [souborem](l3cdn.riotgames.com/releases/live/system/rads_user_kernel.exe)
•Na/přeinstalujte, Microsoft Dot NET Framework 4.0 - https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17851 a .NET 3.5 - https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=21
•Projděte si RADS fix v tomto videu - https://www.youtube.com/watch?v=__DSdqE-Hao

Launcher přestal stahovat

•Nechte launcher běžet dalších 15 minut
•Restartujte launcher
•Restartujte Vás modem/router
•Zkontrolujte, zda-li je lol.launcher.exe přidán do výjimek ve Firewallu
•Vypněte Peer2Peer (P2P) přenos v nastavení launcheru
•Dočasně vypněte firewall a Váš antivirový program
•Než spustíš klienta tlačítkem "Spustit", nech v launcheru opravit data přes nastavení
•Reinstalujte hru

Launcher – došlo k chybě

•Ujistěte se, že máte poslední aktualizace Windows
•Ujistěte se zdali máte nainstalovaný Dot NET 3.5 - https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=21, na/přeinstalujte
•Pokud máte Windows Vista nebo Windows 7, zkontrolujte, zda-li hra NENÍ nainstalována ve složce Program Files
•Nemáte problémy s připojením při stahování?
•Reinstalujte hru

Vyskočila hláška: „the application has failed to start because the application configuration is incorrect“ („Aplikace přestala pracovat, zkontrolujte nastavení aplikace“)

•Zkontrolujte, zda-li máte poslední aktualizace Windows
• Ujistěte se, že máte nainstalováno: Dot NET Framework 3.5/4 https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=21
•Nainstalujte: Microsoft C++ Redistributable - https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... px?id=8328 (pro 64bit OS zde - https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... x?id=14632 )
•Reinstalujte hru

Vyskočila hláška: „Client Version 1.##.## is rejected by the server“ („Verze 1.##.## klienta byla odmítnuta serverem“)

•Ukončete vše týkající se PVP.net nebo launcher a znovu spusťte pacther. Počkejte až se vše dokončí. (Pokračujte 2.)
•Po stáhnutí patche, klikněte na tl. „ozubeného kolečka“ a nechte opravit data. (Pokračujte 3.)
•Pokud se již můžete „lognout“ do hry, vytvořte nejdřív vlastní hru, abyste zjistili, zda-li Vám chyba opět nevyskočí.
•Pokud se chyba stále objevuje, zavřete launcher a ve složce: (Výchozí cesta) C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects, smažte soubory: lol_air_client a lol_launcher
•Odinstalujte Pando Media Booster
•Zkontrolujte, zda-li máte poslední aktualizace Windows
•Spusťte hru jako „Správce“

Při spuštění patcheru mi spadne PC

•Přeinstalujte ovladače Vaší grafické a síťové karty
•Může jít o problémy s pamětí RAM či jiné problémy s různými HW komponenty

Nemůžu kliknout na tl. „Spustit“ / Po kliknutí na tl. „Spustit“ se nic nestane

•Máte zakázané „Aktivní skriptování“, (Možnosti Internetu » Zabezpečení » tl. Vlastní úroveň… » v kategorii „Skriptování“, v podkategorii „Aktivní skriptování“ zvolte „Povolit“ » OK » Ano » Použít), znovu spusťte patcher
•Ve složce (Výchozí cesta: C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects) smažte soubor lol_air_client a znovu spusťte patcher
•Ve složce (Výchozí cesta: C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects) vymažte vše ve složce „lol_launcher“, měl by se znovu spustit patcher, pokud ne, spusťte pacther
•Zkuste vypnout „Kontrolu uživatelského účtu“ ve Windows 7 / Vista (neplatí pro XP) - http://www.howtogeek.com/howto/windows- ... ows-vista/

Nic z toho nefunguje

•Restartujte modem/router
•Zkuste se připojit na hlavní router či na modem, pokud používáte více routerů
•Přeinstalujte ovladače Vaší síťové karty
•Přeinstalujte League of Legends
•Povolte/otevřete porty na Vašem routeru/modemu - http://portforward.com/
•Pokud používáte Bigfoot Killer NIC, nastavte LLR App Mode
•Spusťte: http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/ a výsledky napište na ENG fórum s popisem Vašeho problému do příslušné kategorie
•Zjistěte, jestli nemáte potíže s ISP
•Pokud máte blokováno Peer2Peer (P2P), zkuste http://www.hotspotshield.com/
•Zkuste „Standalone“ klienta - http://forums.na.leagueoflegends.com/bo ... ?t=1474419

Potíže s přihlášením (Login)
_________________________________________________________________________________

Connection Failure: Unable to connect to PVP.net (Spojení selhalo: Nelze se spojit s PVP.net)

•Zkontrolujte hodiny na Vašem PC (čas, den i rok), synchronizujte
•Zkontrolujte, zda-li máte poslední aktualizace Windows
•Povolte/otevřete porty na Vašem routeru/modemu - http://portforward.com/
•Ujistěte se, že je hra povolena ve Firewallu, především soubor (Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. 0.68\deploy\LolClient.exe) a stránky beta.lol.riotgames.com
https://support.riotgames.com/hc/en-us/articles/201752664-Troubleshooting-Connection-Issues#section-windows
•Zkuste 10 rad z předešlé sekce této diskuze „Nic z toho nefunguje“

Nesprávné přihlašovací jméno (nick) nebo heslo

•Zkuste se znovu přihlásit
•Ještě jednou a raději ještě jednou
•Máte vytvořený účet? (bez ironie)
•Na stránkách League of Legends v horní liště PVP.net klikněte na „Přihlásit se“ a poté zvolte jednu z variant „Nepamatuješ si…?“
•Zkontrolujte na jaký server jste se registrovali a na jaký server je nastavený klient
•Mohou být odpojené servery nebo mít problémy, zkontrolujte stav serverů a zkuste se přihlásit později

Různé chyby typu „Maestro“

•Restartuj PC
•Dočasně vypni Antivirový program, nebo přidej hru do výjimek
•Dočasně vypni firewall, nebo přidej hru do výjimek
•Vypni různé bezpečnostní programy
•Ujisti se, zda-li hru spouštíš jako „Správce“
•Zkuste vypnout „Kontrolu uživatelského účtu“ ve Windows 7 / Vista (neplatí pro XP) - http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/disable-user-account-control-uac-the-easy-way-on-windows-vista/
•Obnovte nastavení Internet Exploreru a ujistěte se, že nemáte zakázané „Aktivní scriptování“ (Možnosti Internetu » Zabezpečení » tl. Vlastní úroveň… » v kategorii „Skriptování“, v podkategorii „Aktivní skriptování“ zvolte „Povolit“ » OK » Ano » Použít)
•https://www.youtube.com/watch?v=8FoXZ0kl2RM

Proč nebo Jak to, že bylo moje jméno (nick) změněno?

•Tvůj nick byl nahlášen jako porušující pravidla a byl změněn RIOTem, který s nahlášením souhlasil.
•Pokud RIOT změnil tvůj nick, který není proti pravidlům, nebo omylem přepsal tvůj nick tvým pravým jménem, prosím, založ nový tiket, kde popíšeš svůj problém a mělo by ti býti vyhověno. (Při nicku, který porušuje pravidla, si buďto našetřete na změnu nicku, nebo si založte nový účet, RIOT se takovými tikety nebude pravděpodobně zabývat.)
•Pokud si budete chtít změnit jméno z jakéhokoliv důvodu, kupte si změnu jména/nicku v obchodě hry.

Jak změním jazyk hry?

•Po spuštění patcheru, klikněte na název serveru v pravém horním rohu (např. „Severní a Východní Evropa“ / „EU Nordic & East“) a v druhé nabídce vyberte jazyk.

Vyskočila chyba certifikátu

•Ujistěte se, zda-li máte aktuální čas a datum hodin v PC
•Vypněte kontrolu certů v IE (IE » Možnosti internetu » Upřesnit » Obnovit upřesňující nastavení; nebo; IE » Možnosti Internetu » Upřesnit » Obnovit » zrušte zaškrtnutí políčka „Kontrolovat odvolání certifikátů vydavatele“)
•Aktualizujte Internet Explorer

PVP.net – grafické problémy („Nevidím in-game obchod“ atd.)
_________________________________________________________________________________

Nevidím celý patcher/Nemohu kliknout na tl. pro potvrzení podmínek

•Běžte do: Ovládací panely » Vzhled a přizpůsobení » Zobrazení
•Změňte velikost oken na 100%

Nic se neukáže při vstupu do obchodu (černá obrazovka)

•Restartujte klienta
•Zkontrolujte, jestli máte povolené „cookies“ v možnostech internetu
•Zkontrolujte, zda-li máte povolené TLS 1.0 & SSL 3.0 (Možnosti Internetu » Upřesnit » ke konci seznamu)
•Obnovte nastavení IE (IE » Možnosti internetu » Upřesnit » Obnovit upřesňující nastavení)
•Ujistěte se, zda-li IE není v režimu offline
•Updatujte Internet Explorer

Klient, obchod atd. se nezobrazují správně

•Obnovte nastavení IE (IE » Možnosti internetu » Upřesnit » Obnovit upřesňující nastavení)
•Pokud se problém objeví při novém patchi, můžete zkusit přepnout jazyk hry v patcheru (při kliknutí na název serveru (pravý horní roh patcheru), nechat dostahovat, restartnout, změnit zpět jazyk

Nákup v obchodě selhal nebo vyhodil chybovou hlášku

•Obraťte se na podporu (https://support.riotgames.com/hc/cs) vždy, když jde o reálné peníze. Uveďte co nejvíce informací a popis.
•Pokud platíte kreditní kartou - https://support.riotgames.com/hc/en-us/ ... redit-Card

Koupil jsem šampiona, ale jako koupený se mi nezobrazuje

•Může se vyskytnout bug, po kterém vidíte zakoupeného šampiona pořád šedivě. V profilu běžte do sekce „Šampioni“, přepněte filtr na „Vše“ a klikněte na šampiona, u kterého se chyba vyskytuje
•Občas má systém menší prodlevu s připsáním Vašeho nákupu na Váš účet. Chvíli počkejte a restartujte hru
•Pokud stále nemůžete zvolit svého nově zakoupeného šampiona, prosím, obraťte se na podporu

Nemůžu nic koupit přes PayPal

•Dvakrát zmáčkněte kl. Tab a potom Mezerník
•Pročistěte mezipaměť a historii IE
https://support.riotgames.com/hc/en-us/articles/201753084-PayPal

Chtěl bych si instalovat „custom skin“, ale bojím se

•Bojte se, custom skiny můžou působit problémy a chyby patcheru
•Pokud stále chcete custom skin instalovat, přečtěte si toto - http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=80364

Chtěl bych vrátit zakoupené zboží

•Vrácení zakoupené položky (Refund) se nevztahuje na všechny položky v obchodě a máte k dispozici pouze 3 refundy na účet


Problémy se vstupováním do zápasu / s vytvářením zápasu
_________________________________________________________________________________

Než začne zápas, vše zčerná a hra se nespustí

•Vaše grafická karta možná nepodporuje Shader 2.0 – pořiďte si novější grafickou kartu
•Ujistěte se, zda-li Váš počítač splňuje minimální požadavky hry
•Zkontrolujte nastavení rozlišení -

Po výběru šampionů hra spadne

•Zkontrolujte povolení hry ve Firewallu, zkuste spustit hru bez antivirových programů, zkontrolujte porty Vašeho modemu/routeru
•Updatujte DirectX
•Pokud jste právě použili obnovu systému, či jste hru zkopírovali ale neinstalovali – hru reinstalujte

Při začátku zápasu vyskočí chybová hláška „Out of range“

•Zkontrolujte nastavení rozlišení

Chyba typu Shader Model 2.0 / Direct3D

•Přeinstalujte ovladače grafické karty
•Updatujte DirectX

Text hry je rozmazaný

•V nastavení grafické karty, v kategorii "3D", zapněte "anizotropní filtrování"

Hledání zápasu trvá neskutečně dlouho / Věčnost ve frontě

•Vydržte dalších 5 minut, systém pro Vás zřejmě nemůže najít protivníky Vaší úrovně
•Opusťte hledání zápasu a zkuste to ještě jednou
•Servery mohou mít problémy, zkontrolujte stav serverů


Lagy a odpojování ze hry
_________________________________________________________________________________

Mám lagy

•Ukončete download/upload jiných aplikací
•Restartujte modem/router
•Zkuste se připojit přímo k hlavnímu routeru či přímo k modemu
•Zrušte povolení Peer2Peer v nastavení patcheru a restartujte PC
•Odinstalujte Pando Media Booster
•Přeinstalujte ovladače síťové karty
•Zjistěte, jestli nemáte potíže s ISP

Odpojuji se uprostřed zápasu

•Zkuste se znovu připojit, Váš tým Vás potřebuje!
•Zjistěte, zda-li jste online i jinde
•Zkontrolujte nastavení routeru, restartujte router, napojte se na hlavní router/modem

Jsem pořád ve hře, ale nemůžu se hýbat nebo cokoli dělat

•Odpojte se a znovu připojte, budete muset restartovat i klienta

Odpojil jsem se, „Game Still In Progress“ (Zápas stále probíhá), ale nemůžu se připojit

•Počkejte 30 vteřin a zkuste to znovu
•Pokud Vám padá launcher, stáhněte a extrahujte Disconnection workaround tool a spusťte. (http://www.wrenchbox.de/download/lol.reconnect.zip)
•Servery mohou mít problémy. Zkontrolujte stav serverů, zkuste se znovu připojit, popřípadě počkejte delší čas a znovu se připojte.

Chyba typu Bugsplat

•BugSplat je chyba, která se odvíjí od Vašich PC systémů, tudíž pro ni neexistuje obecné funkční řešení, ale přesto můžete zkusit: updatovat DirectX, ovladače grafické karty, Microsoft Dot NET Frameworky, Windows Update, přeinstalovat hru
•Pokud chyba přetrvává, obraťte se na podporu a k žádosti o radu připojte i výpis z DxDiag


Hodnocené hry
_________________________________________________________________________________

Proč dostávám 1-5LB při výhře, ale když prohraju, přijdu o mnohem více LB?

•Systém se Vás snaží zařadit dle Vašeho MMR. Jste ve vyšší divizi s nižším MMR než je očekáváno.

Vyhrál jsem, ale ztratil LB / Prohál jsem, ale získal LB

•Jde pouze o vizuální chybu. LB se Vám přičetli dle skutečnosti.


Problémy na stránkách LoL
_________________________________________________________________________________

Nezobrazuje se mi "Historie zápasů" na webu.

•Zakaž všechny doplňky prohlížeče typu ADBlock apod.
•Vymaž Cookies a Mezipaměť prohlížeče (většinou přes historii nebo nastavení prohlížeče)
•Restartuj prohlížeč
•Znovu se přihlaš na stránky League of Legends
•Klikni na odkaz "Historie zápasů" a chvíli počkej, než se aplikace načte (může to chvíli trvat)


_________________________________________________________________________________
zdroj: http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... ch-oeaenau

upravil: iKarl0s
Uživatelský avatar
Sarmi
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 536
Registrován: 30 led 2013, 15:18

Nejčastější problémy a jejich řešení

od Rumcajz » 05 čer 2015, 06:26

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Rady a návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků