Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
OldSchool - reconnect a další
Ahoj, píšu tady ohledně návrhu na pár vylepšení na oldu. Hlavní dva jsou reconnect a teambalancer.
Koukal jsem že o reconnectu už tu nějaké topicy byly, s tím že ten plugin zatěžuje server. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=555695. Nevím jak moc rozumíte Pawnu, potažmo C, ale když se ten plugin rozumně nastaví tak server nijak zvlášť nezatíží. Rozhodně ne víc jak neustále se reconnectující hráč. Když se nastaví že ho to kickne, tak se hráči odnaučí používat reconnect a uleví to serveru. Zároveň tahle možnost vyřeší i spawn dvakrát za kolo. Místo reconnectu bych dal plugin na /rs, které ale bude fungovat tak, že když to použije hráč co žije zabije ho to, resetuje skóre a dá mu to $800. Když je mrtvý tak ho to samozřejmě nezabije, ale udělá to jen to ostatní
Nevím jestli takový plugin někde byl, ale možná ho někde budu mít anebo tomu klidně věnuju pár desítek minut a něco takového napíšu kdyby byl zájem.
Tyhle pluginy opravdu nejsou náročný a věřte mi že sečíst dvě čísla nebo ověřit jestli jedna je nula fakt pro počítač není takový problém jak se zdá
.
Druhá věc, která již není tak nenáročná, ale pro rozumné hraní na serveru podle mě nezbytná, je Teambalancer, proč třeba na ten old nehodit klasický PTB, dá se poměrně dobře nastavit a zabrání tomu, že budou hrát 3 dobrý proti 3 totálním lamám a výsledkem bude prázdný server. Vím že je to občas nepřijemné když tě to přehodí, ale ten teambalancer je fakt nutnost pokud na serveru nemáš partu s trochou soudnosti, což na publicu není asi skoro nikdy.
Koukal jsem že o reconnectu už tu nějaké topicy byly, s tím že ten plugin zatěžuje server. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=555695. Nevím jak moc rozumíte Pawnu, potažmo C, ale když se ten plugin rozumně nastaví tak server nijak zvlášť nezatíží. Rozhodně ne víc jak neustále se reconnectující hráč. Když se nastaví že ho to kickne, tak se hráči odnaučí používat reconnect a uleví to serveru. Zároveň tahle možnost vyřeší i spawn dvakrát za kolo. Místo reconnectu bych dal plugin na /rs, které ale bude fungovat tak, že když to použije hráč co žije zabije ho to, resetuje skóre a dá mu to $800. Když je mrtvý tak ho to samozřejmě nezabije, ale udělá to jen to ostatní

Tyhle pluginy opravdu nejsou náročný a věřte mi že sečíst dvě čísla nebo ověřit jestli jedna je nula fakt pro počítač není takový problém jak se zdá

Druhá věc, která již není tak nenáročná, ale pro rozumné hraní na serveru podle mě nezbytná, je Teambalancer, proč třeba na ten old nehodit klasický PTB, dá se poměrně dobře nastavit a zabrání tomu, že budou hrát 3 dobrý proti 3 totálním lamám a výsledkem bude prázdný server. Vím že je to občas nepřijemné když tě to přehodí, ale ten teambalancer je fakt nutnost pokud na serveru nemáš partu s trochou soudnosti, což na publicu není asi skoro nikdy.
- silentoff
- Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 pro 2013, 18:08
OldSchool - reconnect a další
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: OldSchool - reconnect a další
Ahoj.
Reconnect jak jsis mohl všimnout v posledních topicích které byli někým založeny není napsáno že plugin zatěžuje server, ale že z rozhodnutí vedení se netrestá a trestat se nebude a plugin na autobalance na serveru je.
Reconnect jak jsis mohl všimnout v posledních topicích které byli někým založeny není napsáno že plugin zatěžuje server, ale že z rozhodnutí vedení se netrestá a trestat se nebude a plugin na autobalance na serveru je.

Evip: BB#1, DustMaps, Inferno onli, Public#1, Dust2Only1, zombie mini
VIP: TS, Deathmach, Web.
Buď tím kým chceš být a sni o tom kým můžeš být.
Ex HLSA public sekce
-
jysi - Profesionál
- Příspěvky: 681
- Registrován: 23 čer 2013, 09:39
- Bydliště: Moravskoslezký kraj - Krnov
Re: OldSchool - reconnect a další
Tak to si asi nerozumíme. Já nepsal že by se měl trestat, jen že by se měl zrušit ten spawn 2x za kolo. Teambalancer se mi zdá že tam je akorát ten default z CSka a ten stojí (na publicu) pěkně za prd. Jestli tam opravdu nějaký plugin je, tak by nebylo špatné ho trochu nastavit, aby nedocházelo k situacím co jsem zmiňoval v předešlém příspěvku.
- silentoff
- Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 pro 2013, 18:08
Re: OldSchool - reconnect a další
Súhlasím zo silentoff-om, mne to chýba aj na publicu.
Ten spawn 2x za kolo by sa mal obmedziť je to dosť nefér
voči ostatným hráčom hlavne voči tým čo niesu VIP
Uvediem príklad: Začne kolo a za 10 sekúnd od začiatku kola zabijem nepriateľa ktorý má zbrane zadarmo lebo je VIP. On sa reconnectne a zase v to isté kolo spawne a zase dostane zbrane zadarmo a zabije ma on.
To že to zaťažuje server je dosť hlúpa výhovorka, lebo:
1. Server je viac zaťažený keď sa klient napája a ak by tam bol taký plugin ktorý by zabránil 2x respawnu za to isté kolo, tak by sa toľko ľudí nereconectovalo lebo reconnect by nemal zmysel (príkaz /rs na publicu je).
2. Tento plugin sa dá integrovať do iných pluginov (napr AMXBANS kontroluje pri napojení hráča jeho IP) a tak ešte znížiť jeho "náročnosť". A neverím, že by to nikto z GS tímu nedokázal toto integrovať veď veľa módov čo sa hrá tu na serveroch je práve z dielne GS.
A reconnect by mohol byť normálne povolený lenže hráč by sa nemohol 2x spawnúť za to isté kolo.
Ten spawn 2x za kolo by sa mal obmedziť je to dosť nefér


Uvediem príklad: Začne kolo a za 10 sekúnd od začiatku kola zabijem nepriateľa ktorý má zbrane zadarmo lebo je VIP. On sa reconnectne a zase v to isté kolo spawne a zase dostane zbrane zadarmo a zabije ma on.
To že to zaťažuje server je dosť hlúpa výhovorka, lebo:
1. Server je viac zaťažený keď sa klient napája a ak by tam bol taký plugin ktorý by zabránil 2x respawnu za to isté kolo, tak by sa toľko ľudí nereconectovalo lebo reconnect by nemal zmysel (príkaz /rs na publicu je).
2. Tento plugin sa dá integrovať do iných pluginov (napr AMXBANS kontroluje pri napojení hráča jeho IP) a tak ešte znížiť jeho "náročnosť". A neverím, že by to nikto z GS tímu nedokázal toto integrovať veď veľa módov čo sa hrá tu na serveroch je práve z dielne GS.
A reconnect by mohol byť normálne povolený lenže hráč by sa nemohol 2x spawnúť za to isté kolo.
- Megaplayer
- Pokročilý
- Příspěvky: 93
- Registrován: 15 črc 2013, 17:51
Re: OldSchool - reconnect a další
Tak já zopakuji to, co psal kolega výše. Reconnect se z rozhodnutí vedení netrestá a ani se trestat nebude, plugin se žádný nahazovat nebude, protože to může zatěžovat server, myslím, že to víme lépe, jak fungují naše servery a kolik pluginů tam už máme, ale díky za názor. 

Šerif
Asistent Šefredaktora

Asistent Šefredaktora
-
Izmael - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 27 bře 2015, 23:55
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků