Sem směřujte své návrhy na vylepšení serveru

[V] Oživení hráče mimo službu

Příspěvekod ForestCZ8 » 24 led 2020, 02:54

Zdravím,

Popis nápadu/návrhu/změny: Návrh je takový, že EMS bude moct oživit hráče i mimo službu. Ostatní věci by z menu pod F6 nefungovaly, pouze oživení (nebo dát příkaz - to je asi celkem jedno). Pokud jdu v civilu po ulici a vidím někoho v bezvědomí, neznamená to, že nejsem lékař a že jsem zapomněl, jak zachránit lidský život. Nemuselo by to dát ani 400$ za oživení. Jen mi přijde nesmysl, abych někomu nepomohl jenom proto, že nejsem ve službě. Mohlo by to toho hráče zvednout a doplnit HP třeba jen kousíček, jakoby první pomoc. Tím by se zajistilo, že EMS bude "donuceno" jít do služby, doplnit HP na full a zaRPit zranění jako klasicky. Výplata by mu nešla, což je jasné a šlo by to jen v případě, že nebude ve službě žádné jiné EMS ani PD.
Čeho se návrh týká: Oživení hráče mimo službu EMS.
Doplňující informace (obrázky, a další, co nám pomůže se orientovat): Nejsou potřeba

Díky :)
Uživatelský avatar
ForestCZ8
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 12
Registrován: 07 led 2020, 09:55

[V] Oživení hráče mimo službu

od Rumcajz » 24 led 2020, 02:54

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Oživení hráče mimo službu

Příspěvekod TheRohlikar » 24 led 2020, 07:13

Ahoj,

napadlo mě to spíše udělat tak, že EMS mimo službu bude třeba schopno ho zvednout, ale během 5ti minut zase osoba zkolabuje, jedině, pokud nebude EMS na serveru, bude mít možnost člověk odvézt do nemocnice a tam ho "předat", aby se o něj postarali více.
Nezní to tak špatně, ale nechci, aby EMS, kteří poctivě "pracují" přicházeli o tu práci a zase se začali nudit.
#cementovanálmatter
Uživatelský avatar
TheRohlikar
CS:GO Admin
CS:GO Admin
 
Příspěvky: 1376
Registrován: 16 kvě 2013, 19:04

Re: Oživení hráče mimo službu

Příspěvekod ForestCZ8 » 24 led 2020, 10:25