Sekce určená pro tvorbu map do hry CS2.

[*P] pb_forest

Příspěvekod YungYeezus » 25 črc 2016, 16:39 VIP

Název mapy: pb_forest
Mód: CS:GO Paintball
Autor: KN!F3R
Popis mapy: Jedná se o mapu určenou na paintball 5v5. Všichni hráči se spawnou s 10hp a se zbraní usp-s. Prostředím na mapě je les obklopený skalami.

Odkaz: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =731130046

Screen: http://imgbank.cz/image/9Jaw
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]

300 příspěvků [28.6.2016]
Uživatelský avatar
YungYeezus
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2016, 21:47
Bydliště: Planeta Praha

[*P] pb_forest

od Rumcajz » 25 črc 2016, 16:39

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Planeta Praha

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod Ven0m » 25 črc 2016, 16:44

vidím že s tou funkci "Displacement" ještě moc neumíš, vypadá to hrozně ta "skála" zkus to ještě nějak upravit, aby to opravdu vypadalo jako skála, ;)
Můžeš se kouknout na eminemovi mapy které jsou na paintball, můžeš se inspirovat ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Ven0m
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 729
Registrován: 30 črc 2014, 02:58

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod YungYeezus » 25 črc 2016, 17:19 VIP

Vím že to vypadá dost otřesně, ale opravdu netuším proč mi nefunguje "Sew" asi to mám nějak zabugované nebo fakt nevím asi spíš něco dělám blbě :lol:...
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]

300 příspěvků [28.6.2016]
Uživatelský avatar
YungYeezus
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2016, 21:47
Bydliště: Planeta Praha

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod Ven0m » 25 črc 2016, 17:34

doporučuji se podívat na tento tutoriál - https://www.youtube.com/watch?v=sHs6dSE4VlM má celkem hodinu, ale stojí to za to, aspoň se podívat na ty důležité situace aby jsi pochopil jak co udělat.
Obrázek
Uživatelský avatar
Ven0m
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 729
Registrován: 30 črc 2014, 02:58

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod YungYeezus » 25 črc 2016, 18:01 VIP

Viděl jsem ho od začátku do konce.. Asi sem hold málo šikovnej xD...
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]

300 příspěvků [28.6.2016]
Uživatelský avatar
YungYeezus
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2016, 21:47
Bydliště: Planeta Praha

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod EMINEM2 » 25 črc 2016, 18:45

Mě se mapa libí :) Sice ta věž by mohla být lepší, displacments více detailnější :) Možná to je až příliš velké a proto to vypadá až moc prázdně :)
Obrázek
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
Uživatelský avatar
EMINEM2
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 79
Registrován: 21 úno 2016, 09:46

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod YungYeezus » 26 črc 2016, 17:28 VIP

Tak na workshop sem nahrál novou verzi, pokusil sem se opravit pár věcí, které jste mi zde vyčítali +jsem vytvořil radar (podle tvého tutoriálu emineme, díky).. Snad je to lepší xD
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]

300 příspěvků [28.6.2016]
Uživatelský avatar
YungYeezus
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2016, 21:47
Bydliště: Planeta Praha

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod Twincz0125 » 26 črc 2016, 19:06

Parádní mapa
Jmenuji se Martin
Je mi 14 (brzy mi bude 15)
Rád hraji CS:GO
Mimo CS:GO rád chodím ven a hraji fotbal, florbal
Bydlím nedaleko Brna.

Twincz0125
Uživatelský avatar
Twincz0125
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 77
Registrován: 26 črc 2016, 16:18

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod EMINEM2 » 26 črc 2016, 19:18

Ta rozhledna vypadá uvnitř dost dobře ale z venčí vypadá stále stejně tudíž nic moc. Koukni na pár obrázku na googlu jak vypadá rozhledna https://www.google.cz/search?sa=G&hl=cs ... 80&bih=929 . Mapa by chtěla více detailu a více překážek do arény. Do arény by si mohl přidat i nějaké velké stromy. Najdi si v propech strom s jménem "urban_tree_giant" a určitě ho zkus přidat :) Jinak zdi mapy z toho displacments vypadají všude stejně což není moc dobré. Více detailů všude :)
Obrázek
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
Uživatelský avatar
EMINEM2
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 79
Registrován: 21 úno 2016, 09:46

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod YungYeezus » 26 črc 2016, 19:31 VIP

Díky za typy... Ale když já si nikdy nejsem tak úplně na 100% jistej s těma "propama" vždycky v SDK to vypadá kolik to zabírá místa (fyzicky na mapě) ale pak ve hře je tam pořád hodně prostoru a také se bojím toho že to přeplácám nesmyslama a bude to hnusný...
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]

300 příspěvků [28.6.2016]
Uživatelský avatar
YungYeezus
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2016, 21:47
Bydliště: Planeta Praha

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod EMINEM2 » 26 črc 2016, 20:58

Víš jak já jsem se snažil udělat co nejdetailnější mapu zm_forgotten_dust ? Prostě jsem si řekl co by bylo pro prostředí (tunel, místnost) nejvhodnější a naplácal jsem tam co nejvíce propů. I když to ve VHE nevypadá extra tak ve hře to extra vypadalo :) Prostě nesmíš nad tím moc přemýšlet a hlavně musíš zaplnit prázdná místa a to čímkoli.. Třeba i vodou... Vždy se to dá upravit :)

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =481343729
Obrázek
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
Uživatelský avatar
EMINEM2
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 79
Registrován: 21 úno 2016, 09:46

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod YungYeezus » 26 črc 2016, 21:21 VIP

Okej no zejtra na to mrknu každopádně díky moc za rady.. A měl bych dotaz jestli nevíš co způsobuje že veškerý křoví který tam dám má úplně debilní stín (je to dost tmavý ne černý ale prostě hodně tmavý..) slunce myslím že už líp nenastavim..
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]

300 příspěvků [28.6.2016]
Uživatelský avatar
YungYeezus
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2016, 21:47
Bydliště: Planeta Praha

Re: [*P] pb_forest

Příspěvekod EMINEM2 » 27 črc 2016, 14:50

Nastav si u propů které máš tmave Disable Self-Shadowing na hodnotu yes. Taky je možné že máš ten prop až moc v zemi a díky tomu ti ztmavne. Ale když je v zemi tak ten Disable Self-Shadowing ti pomůže ;)

e. najfr To je přesně ono díkyyy <3
Obrázek
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
Uživatelský avatar
EMINEM2
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 79
Registrován: 21 úno 2016, 09:46


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník