Příspěvků: 13
• Stránka 1 z 1
[*P] pb_forest
Název mapy: pb_forest
Mód: CS:GO Paintball
Autor: KN!F3R
Popis mapy: Jedná se o mapu určenou na paintball 5v5. Všichni hráči se spawnou s 10hp a se zbraní usp-s. Prostředím na mapě je les obklopený skalami.
Odkaz: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =731130046
Screen: http://imgbank.cz/image/9Jaw
Mód: CS:GO Paintball
Autor: KN!F3R
Popis mapy: Jedná se o mapu určenou na paintball 5v5. Všichni hráči se spawnou s 10hp a se zbraní usp-s. Prostředím na mapě je les obklopený skalami.
Odkaz: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =731130046
Screen: http://imgbank.cz/image/9Jaw
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
-
YungYeezus - Mistr
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2016, 21:47
- Bydliště: Planeta Praha
[*P] pb_forest
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: Planeta Praha
Re: [*P] pb_forest
vidím že s tou funkci "Displacement" ještě moc neumíš, vypadá to hrozně ta "skála" zkus to ještě nějak upravit, aby to opravdu vypadalo jako skála,
Můžeš se kouknout na eminemovi mapy které jsou na paintball, můžeš se inspirovat

Můžeš se kouknout na eminemovi mapy které jsou na paintball, můžeš se inspirovat


-
Ven0m - Profesionál
- Příspěvky: 729
- Registrován: 30 črc 2014, 02:58
Re: [*P] pb_forest
Vím že to vypadá dost otřesně, ale opravdu netuším proč mi nefunguje "Sew" asi to mám nějak zabugované nebo fakt nevím asi spíš něco dělám blbě
...

CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
-
YungYeezus - Mistr
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2016, 21:47
- Bydliště: Planeta Praha
Re: [*P] pb_forest
doporučuji se podívat na tento tutoriál - https://www.youtube.com/watch?v=sHs6dSE4VlM má celkem hodinu, ale stojí to za to, aspoň se podívat na ty důležité situace aby jsi pochopil jak co udělat.

-
Ven0m - Profesionál
- Příspěvky: 729
- Registrován: 30 črc 2014, 02:58
Re: [*P] pb_forest
Viděl jsem ho od začátku do konce.. Asi sem hold málo šikovnej xD...
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
-
YungYeezus - Mistr
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2016, 21:47
- Bydliště: Planeta Praha
Re: [*P] pb_forest
Mě se mapa libí
Sice ta věž by mohla být lepší, displacments více detailnější
Možná to je až příliš velké a proto to vypadá až moc prázdně 




https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
-
EMINEM2 - Pokročilý
- Příspěvky: 79
- Registrován: 21 úno 2016, 09:46
Re: [*P] pb_forest
Tak na workshop sem nahrál novou verzi, pokusil sem se opravit pár věcí, které jste mi zde vyčítali +jsem vytvořil radar (podle tvého tutoriálu emineme, díky).. Snad je to lepší xD
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
-
YungYeezus - Mistr
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2016, 21:47
- Bydliště: Planeta Praha
Re: [*P] pb_forest
Parádní mapa
Jmenuji se Martin
Je mi 14 (brzy mi bude 15)
Rád hraji CS:GO
Mimo CS:GO rád chodím ven a hraji fotbal, florbal
Bydlím nedaleko Brna.
Twincz0125
Je mi 14 (brzy mi bude 15)
Rád hraji CS:GO
Mimo CS:GO rád chodím ven a hraji fotbal, florbal
Bydlím nedaleko Brna.
Twincz0125
-
Twincz0125 - Pokročilý
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 črc 2016, 16:18
Re: [*P] pb_forest
Ta rozhledna vypadá uvnitř dost dobře ale z venčí vypadá stále stejně tudíž nic moc. Koukni na pár obrázku na googlu jak vypadá rozhledna https://www.google.cz/search?sa=G&hl=cs ... 80&bih=929 . Mapa by chtěla více detailu a více překážek do arény. Do arény by si mohl přidat i nějaké velké stromy. Najdi si v propech strom s jménem "urban_tree_giant" a určitě ho zkus přidat
Jinak zdi mapy z toho displacments vypadají všude stejně což není moc dobré. Více detailů všude 



https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
-
EMINEM2 - Pokročilý
- Příspěvky: 79
- Registrován: 21 úno 2016, 09:46
Re: [*P] pb_forest
Díky za typy... Ale když já si nikdy nejsem tak úplně na 100% jistej s těma "propama" vždycky v SDK to vypadá kolik to zabírá místa (fyzicky na mapě) ale pak ve hře je tam pořád hodně prostoru a také se bojím toho že to přeplácám nesmyslama a bude to hnusný...
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
-
YungYeezus - Mistr
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2016, 21:47
- Bydliště: Planeta Praha
Re: [*P] pb_forest
Víš jak já jsem se snažil udělat co nejdetailnější mapu zm_forgotten_dust ? Prostě jsem si řekl co by bylo pro prostředí (tunel, místnost) nejvhodnější a naplácal jsem tam co nejvíce propů. I když to ve VHE nevypadá extra tak ve hře to extra vypadalo
Prostě nesmíš nad tím moc přemýšlet a hlavně musíš zaplnit prázdná místa a to čímkoli.. Třeba i vodou... Vždy se to dá upravit 
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =481343729


http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =481343729

https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
-
EMINEM2 - Pokročilý
- Příspěvky: 79
- Registrován: 21 úno 2016, 09:46
Re: [*P] pb_forest
Okej no zejtra na to mrknu každopádně díky moc za rady.. A měl bych dotaz jestli nevíš co způsobuje že veškerý křoví který tam dám má úplně debilní stín (je to dost tmavý ne černý ale prostě hodně tmavý..) slunce myslím že už líp nenastavim..
CS:GO -All Jumps [12.1.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
CS:GO JUMP - Turnajový admin [8.5.2016]
CS:GO Server Admin [24.6.2016] - [31.7.2016]
CS:GO Mapper [25.6.2016]
CS:GO Hlavní Mapper [12.8.2016]
CS:GO HLSA [21.9.2016]
300 příspěvků [28.6.2016]
-
YungYeezus - Mistr
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2016, 21:47
- Bydliště: Planeta Praha
Re: [*P] pb_forest
Nastav si u propů které máš tmave Disable Self-Shadowing na hodnotu yes. Taky je možné že máš ten prop až moc v zemi a díky tomu ti ztmavne. Ale když je v zemi tak ten Disable Self-Shadowing ti pomůže 
e. najfr To je přesně ono díkyyy <3

e. najfr To je přesně ono díkyyy <3

https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ewi0ZDqtalx6bX672R1zKIxOZS-z5-C
-
EMINEM2 - Pokročilý
- Příspěvky: 79
- Registrován: 21 úno 2016, 09:46
Příspěvků: 13
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků