• Stránka 1 z 1
[Prijatý] Žiadosť o práva / Jailbreak
Zdravím, rád by som požiadal o admin práva na Jailbreak.
Nick v hre: Gontky
Nick na fóre: Gontky02
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 18
Steam nick: Gontky
Steam ID: STEAM_0:0:536078506
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=11403
_____________________________________________________________________________________________________________
Nejaké bany alebo prehrešky:
Určite som nejaký ten ban dostal, keď som začínal hrať cs, ale poučil som sa z nich a snažím sa byť vzorovým hráčom.
Niečo o sebe:
Volám sa Tobiáš, pochádzam z malej dedinky pri Starej Ľubovni, študujem na Strednej hotelovej akadémií. Vo voľnom čase sa venujem futbalu, ktorý hrávam aj súťažne. K mojím veľkým záľubám patrí tiež cestovanie a spoznávanie niečoho nového. Cs-ko hrávam už pomerne dlhú dobu a stále s ním vypĺňam voľný čas, ktorý si nájdem každý deň. Asi tak, ako aj ostatní, rád trávim čas s priateľmi, alebo chodievam do prírody trochu si oddýchnuť.
Prečo by som chcel adminovať ?:
Ako som už spomínal v minulej žiadosti, je strašne veľa hráčov, ktorí pravidlám, buď nerozumejú, alebo ich nerešpektujú a kazia tým hru ostatným. Chcel by som pomôcť hráčom, ktorí majú o to záujem, aby hra bola pre všetkých o niečo zábavnejšia .Nerobí mi problém komunikovať a rád pomôžem ostatným hráčom, samozrejme ak by o to mali záujem.
Za skorú odpoveď vopred ďakujem a dúfam v jej kladné vybavenie. Prajem pekný zvyšok dňa
Nick v hre: Gontky
Nick na fóre: Gontky02
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 18
Steam nick: Gontky
Steam ID: STEAM_0:0:536078506
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=11403
_____________________________________________________________________________________________________________
Nejaké bany alebo prehrešky:
Určite som nejaký ten ban dostal, keď som začínal hrať cs, ale poučil som sa z nich a snažím sa byť vzorovým hráčom.
Niečo o sebe: