• Stránka 1 z 1
[Prijatý] JB/Fajkoman
Dobrý večer, rád by som si znova požiadal o práva na JB serveroch
Nick v hre : Fajkoman
Nick na fóre : HellJozi
Profil na fóre : helljozi-u31252.html
Vek : 23
Steam nick : Fajkoman
Steam ID : STEAM_0:0:51178725
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=2786
Nejaké bany alebo prehrešky: mal som kedysi nejaké bany, ešte pred tým, než som mal prvýkrát práva.. prehrešky.. tak pri poslednej žiadosti som bol zamietnutý, kde mi potom asdf poslal demo kde som dal FK, niekedy v januári, z toho som sa poučil, no a ešte jeden blbý nick, ktorý som si zabudol zmeniť po gathery a napojil som sa s nim na server, ale o tom som už informoval jedného server admina
Niečo o sebe : Volám sa Richard, mám ukončené športové gymnázium v Košiciach. Momentálne pracujem ako krupiér v kasíne na živej hre, respektíve momentálne sedím celé dni doma, pretože máme zatvorené
Vo voľnom čase chodievam niekam do mesta s priateľkou a tak. Po večeroch rád pozerám filmy, hrám csko, prípadne nejaké hry na ps4.
Prečo by som chcel na GS adminovať? :Už som bol adminom tu na GS 2x. Prvýkrát som sa nechal odobrať kvôli nedostatku času, a druhykrát som bol zrušený za zneužitie právomoci. Teraz by som chcel znova pomáhať na chode tohto portálu, najlepšie ako budem vedieť.
Ďakujem za čas, ktorý ste venovali prečítaniu tejto žiadosti, ktorá je v celkom veľkej miere okopírovaná z predchádzajúcej žiadosti z marca, kedže od vtedy sa nejak nič nezmenilo
S pozdravom Fajkoman
Nick v hre : Fajkoman
Nick na fóre : HellJozi
Profil na fóre : helljozi-u31252.html
Vek : 23
Steam nick : Fajkoman
Steam ID : STEAM_0:0:51178725
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=2786