Tutoriály, návody a užitečné informace pro začínající i pokročilé.

[*T] info_hullshape aneb. surf-camp fix

Příspěvekod 0yo » 28 črc 2020, 18:44 VIP

V tomto topicu sa naučíme, ako zabrániť campeniu na vrchu surfu a aby neslúžil ako camp-spot. Je to jednoduchá vec, ktorá zabere najmenej 2 minúty a hráč môže maximálne slidovať po rampách. Sú to dva brush entity info_hullshape:

info_hullshape

Defaultne, pre kompilátor je tvar (model) hráča ako jeden block (72x32), preto hráč dokáže stáť na vrchu surfu. S info_hullshape môžeme vytvoriť vlastný model a taktiež, aby bol aplikovaný iba na surf rampách. Pri kompilácií sa zahodí aby sa ušetril počet brush entít.
Obrázek

1)
Označíme si všetky surf rampy a spravíme z nich entitu func_detail (nie func_wall, aby sme ušetrili entity + render).
Obrázek

2)
Do mapy vložíme dve entity info_hullshape z tohto .rmf súboru kamkoľvek do mapy, najlepšie do vrchného rohu miestnosti.
Obrázek

3)
Otvoríme si Properties ramp (func_detail) a pridáme im dve nové Keys:

    Key:
    zhlt_hull1
    Value:
    hull_surf_stand

    Key:
    zhlt_hull3
    Value:
    hull_surf_crouch

Obrázek

Po kompilácii mapy sa už hráč nikdy nepostaví na hranu surf rampy. Neodporúčam tento trick používať na klasické brushe alebo upravovať dané entity/posúvať origin, slúži to iba na rampy a ak to skúsite na klasickom brushi, z rohov brushu sa stanú surf rampy.
Counter-Strike Game Level Designer
gamebanana.com/members/1561530
Uživatelský avatar
0yo
Mapper
Mapper
 
Příspěvky: 40
Registrován: 17 úno 2017, 18:25

[*T] info_hullshape aneb. surf-camp fix

od Rumcajz » 28 črc 2020, 18:44

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Tutoriály

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků