• Stránka 1 z 1
[Z]Žiadosť o práva admina
Nazov: Basebuilder
Nick v hre : Berty
Nick na fóre : MasterFrajeris
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 20
Steam nick : BERTY
Steam ID : STEAM_0:1:102477085
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=40145
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nehovorím, že som bol anjel v minulosti (2k15,16), mal som bany za nadávky väčšinou, aktuálne si myslím, že som už predsa len dospel
predsa len 5 rokov je 5 rokov a skúsenosti už nejaké so sebaovládaním mám. Roundbany som dostal asi 2x: 1. za neplnenie (bol som afk - večerial som) a druhý si ozaj nespomínam čo to bolo už...
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Damián a mám ukončené gymnázium s maturitou. Momentálne som študentom na univerzite, kde študujem učiteľstvo telesnej výchovy a ruského jazyka. Vo voľnom čase tancujem, sem tam si zahráme futbal s chalanmi a samozrejme csko je srdcovka
Prečo by som chcel na GS adminovať? :Chcem byť prínosom pre miestne servery/portál, aby tá spravodlivosť sa predsa len vyšvihla a nepanovalo zlo na serveroch.
Nick v hre : Berty
Nick na fóre : MasterFrajeris
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 20
Steam nick : BERTY
Steam ID : STEAM_0:1:102477085
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=40145
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nehovorím, že som bol anjel v minulosti (2k15,16), mal som bany za nadávky väčšinou, aktuálne si myslím, že som už predsa len dospel

Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Damián a mám ukončené gymnázium s maturitou. Momentálne som študentom na univerzite, kde študujem učiteľstvo telesnej výchovy a ruského jazyka. Vo voľnom čase tancujem, sem tam si zahráme futbal s chalanmi a samozrejme csko je srdcovka

Prečo by som chcel na GS adminovať? :Chcem byť prínosom pre miestne servery/portál, aby tá spravodlivosť sa predsa len vyšvihla a nepanovalo zlo na serveroch.
-
MasterFrajeris - Zkušený
[Z]Žiadosť o práva admina
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žiadosť o práva admina