Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

(přijat)Žiadosť o Admin práva na public serveroch

Příspěvekod Dajmondik » 08 lis 2020, 18:14 VIP

Ahojte,rád by som sa pokúsil poziadať o Admin práva na Public serveroch.

Nick v hre : Hello :)

Nick na fóre : Hello123

Profil na fóre : hello123-u60376.html

Vek : 18 (za necelý mesiac 19)

Steam nick : Oggy

Steam ID : STEAM_0:0:188760084

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... layer=2228

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Žiadne bany som na tomto portály neobdržal a verím v to,že to tak aj naďalej ostane.Možno ak som niečo písal do chatu,ale neviem o tom,ale ak sa tam niečo nájde tak sa to už nebude opakovať.

Niečo o sebe: Ahoj,volám sa Dušan chodím ma strednú odbornú školu technickú,ako už asi viete raz som tu už Admin bol ale kvôli nedostatku času a školy sa to nedalo stíhať teraz nastala taka situácia aka nastala a času pribudlo tak si myslim že by som to v kľude stíhal.Momentálne študujem posledný rok (MATURANT) ale moc to tak nevyzerá ale čo už narobím.Momentálne sa nevenujem ničomu,lebo sa nedá ale počas normálneho fungovania asi futbal hokej a takéto tie veci.Aj tak sa neviem dočkať toho kým sa to všetko znormalizuje a začne sa trošku bežný život a preto prajem všetkým pevné zdravie GUYS !! :) :D