Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Beast - 1v1 Arena #1

Příspěvekod BeastJakub » 10 lis 2020, 17:59

Nick na serveru: Beast
SID: STEAM_0:0:91549665
Sekce, na které chci práva: 1v1 Arena #1
Věk: 18
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068/hlstats.php?mode=playerinfo&player=310924
Bany, které jsem dostal: Žádné
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Jakub, bydlím v Praze a momentálně studuji na střední škole(obor elektrikář).
Často sportuji, rád koukám na filmy, hraju hry a pořád se učím. Moje úžasná vlastnost je taková, že mám pořád chladnou hlavu a za to jsem opravdu rád :D
Proč právě já: Na server se před každým zápasem chodím procvičit, ne jen před, ale většinou ano. Myslím si, že by to tam chtělo nějakého aktivního admina, který to tam bude krotit, jelikož tam je pořád někdo, kdo tam řve nebo používá nadávky a to potom odrazuje lidi. Jsem tam snad každý den, asi týden nebo dva už na tento server chodím a musím říct, že jsem neměl den, co by tam někdo nenadával. Vím, že pokud se stanu adminem, tak se toto dít už nebude 8-)
Zkušenosti s CS:GO: 1200 hodin, nejvyšší dosažený rank-Supreme, aktuální rank-LEM, dost často hraju s týmem, tudíž se cs:go věnuji často.
Případné poznámky: Miluji jídlo, takže kdybych někdy mluvil s plnou pusou, tak se omlouvám :D
BeastJakub
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] Beast - 1v1 Arena #1

od Rumcajz » 10 lis 2020, 17:59

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Beast - 1v1 Arena #1

Příspěvekod BeastJakub » 10 lis 2020, 18:24

Ano, výborná věc :D
BeastJakub
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Příspěvekod BeastJakub » 10 lis 2020, 18:44

-Koukal jsem se na hodiny a mám pouze 5, což odpovídá od doby, kdy jsem začal hrát na tomto serveru, ale hraju tam aktivně, takže to snad nebude problém :D
BeastJakub
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Příspěvekod robiNN » 16 lis 2020, 18:01 VIP

Ahoj,