[Z] na survival admina

Příspěvekod PvPCraft » 05 led 2021, 21:12

Ahoj děcka s pokorou přicházím opět s prosíkem o práva na MC. :D

1) Nick na serveru: Ninojesuper
2) Věk: 16 :lol:

3) Aktivované VIP (ANO/NE): Nemam ho .

4) Denní aktivita: 1- 12 hodin - Podle směny v práci. :lol:

5) Přestupky na Gamesites: Za dobu co jsem na GS jsem toho už vymamlasil mraky, ale v poslední době určitě nic. :geek:

6) Přestupky mimo Gamesites: Tak to vůbec jsem věrný GS.

7) Něco o sobě (minimálně 20 slov): Ahoj jmenuji se Dominik a pracuju jako státní zaměstnanec. Díky svému kamarádství s Khertysem jsem před pár lety už admin byl a dokonce i v nedávné minulosti. Bohudík se mi narodila dcera a musel jsem skončit. Odebral mě asi Surp pro neaktivitu. NA MC jsem začal jako obyč. admin a potom jsem byl dokonce nástěnkář ! Ne kecám byl jsem makléř, vyškemral jsem si GMko a dokonce i WE. Chtěl jsem se stát i SA, ale moc jsem tlačil na pilu, takže první pokus nevyšel a pak už nebyl ani čas.

8) Proč právě ty (minimálně 40 slov): Rád bych byl opět součástí teamu a chtěl bych pomoct ostatním hráčům, když by měli nějakej trabl. Nemám čas na akademii a jsem na to i starý, ale klidně bych šel i do nějakého zkušebního období nebo tak něco. Od té doby co jsem začal znovu hrát jsem se trochu hledal a ptal jsem se na příkazy atd. ale už tak nějak všechno vím a na všechno jsem si vzpomněl. Dejte šanci chlapci v krizovém věku s nudnou prací stát se opět jedním z VÁS ! :lol:

Aktivita za měsíc prosinec - něco jsem nahrál, ale 15.12 jsem měl středně vážnou autonehodu a doteď jsem ještě pomlácenej a neměl jsem na hraní moc náladu. Psal jsem to i Khertysovi ať na mě nezapomenete, že jsem trochu mimo teď.

Díky a když by nic, tak to zkusím za měsíc zasejc. Ninojesuper
PvPCraft
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 26 lis 2020, 10:15

[Z] na survival admina

od Rumcajz » 05 led 2021, 21:12

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323