[Z] mailmanimp / Survival / Admin

Příspěvekod mailmanimp » 13 led 2021, 16:15

Ahoj, měl bych zájem o pozici admina na serveru SU1.

1) Nick na serveru: mailmanimp

2) Věk: 18

3) Aktivované VIP: Ne, ale plánoval jsem touhle dobou dokoupit.

4) Denní aktivita: momentálně něco mezi 12-16h, po karanténě něco mezi 2-5h denně.

5) Přestupky na Gamesites: Jeden mute na survivalu, neoprávněný ban za aimbot na cs 1.6(už dávno)

6) Přestupky mimo Gamesites: Nic

7) Něco o sobě: Jmenuji se Martin, jsem z Olomouckého kraje. Studuju střední průmyslovou školu(3.ročník) obor stavebnictví. Hraju od malička fotbal, veškeré počítačové hry, kouřím a miluju pivo. Od 15ti se živím sám, naučil mě život na vesnici, pracuji v jedné z okolních restaurací a v kauflandu.

8) Proč právě ty (minimálně 40 slov): Tady na Gs hraju kolem 8-10let. Samozřejmě jsem měl nemalé přestávky, ale teď v serveru vidím něco jiného, možná protože jsem trochu dospěl a chtěl bych pomoci hlavně s chatem(nadávky, caps apod.) a se vším okolo. Baví mě kecat s lidma na tsku. Občas se stává, že na serveru nění nikdo kdo by mohl mutnout či nějak potrestat hráče a myslím, že bych mohl být přínosem pro tento server.
Díky za Váš čas i ohledně akademie, snad se uvidíme na pohovoru.
Uživatelský avatar
mailmanimp
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 9
Registrován: 27 pro 2013, 18:08

[Z] mailmanimp / Survival / Admin

od Rumcajz » 13 led 2021, 16:15

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: mailmanimp / Survival / Admin

Příspěvekod DogeTennant » 15 led 2021, 07:52 VIP