Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] fragzen -> Žádost o admina na 1v1

Příspěvekod fragzen » 11 dub 2021, 22:24

Nick na serveru: fragzen

SID: STEAM_0:1:197666151

Sekce, na které chci práva: 1v1

Věk: 16 let (26.7.2004)

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1323

Bany, které jsem dostal: Na žádném serveru sem nikdy nedostal ban.

Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Dominik "fragzen" Josifidis a studuji střední školu oboru Číšník. Co se týče koníčků od 4 let hraji hokej, chodím do fitka, občas si zasparuju v Boxu, a mým velkým koníčkem co se týče her od roku 2014 je CS:GO ve kterém sem se stal semi-pro v roce 2018 pod první smlouvou v týmu RAMS. Pocházím z Ostravy, rodinu mám i v Řecku, rád pomáhám lidem, rád se starám o různé věci, proto si myslím a vím že bych vám byl dost prospěšný. Volný čas když neberu CSko, školu, hokej tak trávím s přítelkyni, kamarády a tak dále. Už asi 4 rokem streamuji na twitchi, teď sem se vrátil po 2 roční pauze, streamy mám každý den, občas obden :)

Proč právě já: Dokážu lidem dost pomoct, rád se starám o různé věci jak sem psal nahoře proto bych se rád postaral právě o 1v1 servery, rád zaučuji nováčky, vyčistil bych toxic a cheaterskou komunitu, nejsem typ co vše řeší banem, takže prvně upozorním a ponaučím ;) Serveru se budu věnovat denno denně, a přibližně takových 3-5 hodin každý den od PO-NE :)

Zkušenosti s CS:GO: Jak už sem psal něco o mně, od roku 2018 jsem semi-profesionální hráč, momentálně ukončuji své působení v organizaci BloodyDevils, zkušenosti dle mého mám poměrně dost velké jak z LAN Akcí, Bootcampu, CZ/SK či Mezinárodních týmu, a tak dále. CSku se chci v budoucnosti věnovat full time proto do toho dávám vše co můžu, tak zvaně eSport taky sport :D

Případné poznámky: Žádné nemám, každopádně všem co tohle čtou chci popřát hezký zbytek dne, a hodně štěstí jak v herním tak osobním životě, a v této době hlavně zdraví s pozdravem fragzen <3
fragzen