Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] DaddyFoxy_ 1V1 ARENA #1#2

Příspěvekod ManncomCZE » 02 čer 2021, 16:39

Nick na serveru: DaddyFoxy_
Sekce, na které chci práva: 1V1 ARENA #1#2
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=18227
Bany, které jsem dostal: žádné pouze, mute za sprosté slovo, poté se to již neopakovalo

Něco o mně: Jmenuji se Denis, je mi 16 let bydlím kousek od Kladna, studuji v Praze policistu. Rád hraju fotbal jezdím na motorce a hraju na PC, jsem milý a velmi upřímný člověk, pokud se mi něco nelíbí nebo s tím nesouhlasím ozvu se. Také velmi rád píšu slohové práce, někdo si asi řekne, že jsem divný, ale mě to baví. I kámošům ze třídy píšu slohové práce, které mají vždycky ehm... za 1 :D. Zapomněl jsem dodat, že rád cvičím, běhám prostě na sobě tvrdě pracuji. Potřebuji to do školy, abych se úspěšně dostal do dalšího ročníku.

Proč právě já: Proč právě já? už jsem žádal jednou o admina na této sekci, ale bohužel mi nebyl přidělen z důvodů, malého věku a málo nahlášených lidí. Před 2 dny jsme měli cheatera na #1, tak jsem to šel řešit, bohužel jsem našel pouze admina JB který se napojil a chvíli pozoroval a potvrdil, že cheaty má, poté přišel admin a dal mu ban, nepamatuji si jméno admina se kterým jsem to řešil, bylo to strašně na rychlo. Zkušenosti s pravámi už mám, byl jsem admin 2x a ztížnosti na mě nebyly jenom pochvali, a také můžu říct, že jsem v tom byl dobrý.

Zkušenosti s CS:GO: CS:GO hraji od roku 2016 mám přes 1440h, hrál jsem všemožné sekce JB, 1v1, SURF RPG, Combat surf...

Případné poznámky: jestli by, bylo možné nějak zvýšit aktivitu adminu z arén na TS3, když právě jsem hledal admina, abych nahlásil hráče, tak my řekl, že tam nejsou

Děkuji za přečtení, hezký den
Uživatelský avatar
ManncomCZE
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2017, 18:00

[Zamítnuto] DaddyFoxy_ 1V1 ARENA #1#2

od Rumcajz » 02 čer 2021, 16:39

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz