Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] TTT

Příspěvekod Only4Fun » 14 čer 2021, 19:13

Nick na serveru: Only ^

SID: STEAM_0:1:115992115

Sekce, na které chci práva: TTT

Věk: 20

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... layer=9392

Bany, které jsem dostal: 2bany za Randomy, 1 za Random Hitting a 1 Mute

Niečo o mne: Volám sa Mário. Mám 20 rokov a bývam na východe Slovenska. Moje koníčky sú futbal, gaming, PC/tech, moto a aj autá. Študujem na VŠ. Som nekonfliktný, zväčša mierumilovný, aj keď niekedy ma vedia rozladiť istí jednotlivci alebo skupinky ľudí. Na GS hrávam už od roku 2014, kde som začínal na CS 1.6 JB servery a neskôr som prešiel na CS:GO TTT servery od roku 2017. Každý veterán TTT ma dobre pozná, vie aký som a akú mám za sebou minulosť. Dovolím si tvrdiť, že ak sa niečoho ujmem a rozhodnem sa ísť cestou admina tak budem plniť túto úlohu veľmi zodpovedne a svedomite.

Proč právě já: S adminovaním a riešením situácií na servery mám maximálne možné a dlhoročné skúsenosti. Viem ako sa zachovať v rozličných situáciách, ktorými som si prešiel aj prakticky počas môjho pôsobenia ako admin v minulých rokoch. Takisto sa veľmi dobre orientujem na webe, fórume a viem ako to tu funguje.

Zkušenosti s CS:GO: Hrám ho už dlhé roky, mám veteránsku mincu a tisícky hodín. Mám skúsenosti so SourceModom [SM] a aj s inými funkcionalitami ako napr. admin menu. Istý čas som mal aj vlastný Public server. Veľmi veľké skúsenosti.

Ďakujem.
Living on the high.

2x VIP JB
3x VIP TTT
-Gamesites forever ! -
Uživatelský avatar
Only4Fun
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 409
Registrován: 16 zář 2016, 07:36

[Z] TTT

od Rumcajz » 14 čer 2021, 19:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: TTT

Příspěvekod GuHHH666 » 15 čer 2021, 14:09 VIP

1. Máš tam ban ze dne 9.5. za random hity+baiting
2. Od posledního zamítnutí nemáš ani jedno pp

Zamítnuto