Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Ryvexin™/Jailbreak

Příspěvekod ryvexin » 11 črc 2021, 17:39

Nick na serveru: Ryvexin™
SID: STEAM_0:1:586473639
Sekce na které chci práva: Jailbreak
Věk: 15 let
Mé HLStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=149742
Bany které jsem dostal: Žádné, jsem čistý jako lilie :D

Něco o mně: Je mi 15 let, studuji ještě na ZŠ a jsem mladý klučina co rád pomáhá ostatním, ve svém reálném životě se věnuji studiu, můj oblíbený koníček je studování historie a Českého jazyka, Historii se věnuji od malička kdežto Českému jazyku jsem se začal věnovat důkladněji až minulým rokem, dále se věnuji hraní CS:GO takže poslední dobou strávím čas na JB.

Proč právě já? Jak jsem již zmiňoval tak moc nechodím ven a věnuji se hraní her, poslední půlrok to je CS:GO, rád pomáhám lidem a jsem nočním hráčem, nejčastěji hraji kolem 1-2 ráno do doby než JB zůstanou prázdná (nolifer) takže bych chtěl tento svůj čas využít a pomoci s odstraněním hráčů kteří v tyto doby, kdy je většina adminů offline nejvíce škodí, upřímně nejhorší co je je ta bezmoc, když vidíte jak T je šikanován CT porušováním pravidel a vy s tím nemůžete nic udělat, znám mnoho hráčů kteří právě kvůli tomuto na JB radší zapomněli a nepřeji nikomu aby to zažil, dokonce i já jsem toto zažil.. mimo to ovládám celkem dobře pravidla a jsem si jistý, že bych dokázal pomoci ostatním.

Zkušenosti s CS:GO: na CS:GO mám 1.2k hodin kdežto aim na úrovni absolutní nuly

Poznámky: Moc dobře si uvědomuji, že nábor je až od 16ti a mně je pouhých 15 let ale pokud by byla možná vyjímka dokázal bych vám, že na JB admina skutečně mám..
Obrázek
So, tell me, what is it you truly desire?

War, war never changes, whatever form it takes, YOU HAVE to FIGHT!

Obrázek
Uživatelský avatar
ryvexin
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 34
Registrován: 31 led 2021, 14:00
Bydliště: Gamesites

[Zamítnuto] Ryvexin™/Jailbreak

od Rumcajz » 11 črc 2021, 17:39